The news is by your side.

Advertisement

امریکا نے کم جونگ ان کو مارنے کی کوشش کی، شمالی کوریا کا دعوی

شمالی کوریا : شمالی کوریا نے دعوی کیا ہے کہ امریکا اورجنوبی کوریا نے شمالی کوریا کے سربراہ کم جونگ ان کو کیمیائی ہتھیاروں سے مارنے کی کوشش کی۔

شمالی کوریا کے سرکاری ٹی وی کے مطابق سی آئی اے اورجنوبی کوریا کی خفیہ ایجنسی نے کم جونگ ان کو کیمیائی ہتھیاروں سے مارنے کی کوشش کی، ان دونوں دہشت گرد گروہ جسے امریکی خفیہ ادارے سی آئی اے اور جنوبی کوریا کے خفیہ ادارے کی پشت پناہی حاصل ہے وہ شمالی کوریا بھیجا گیا۔

شمالی کوریا کی وزارت برائے ریاستی سلامتی کی جانب سے بیان میں کہا گیا کہ امریکہ اور جنوبہ کوریا کی خفیہ ایجنسیوں نے جون 2014 میں روس میں کام کرنے والے شمالی کوریا کے ایک شہری کو وطن واپس لوٹ کر کم جونگ اُن کو مبینہ طور پر دھوکے سے قتل کرنے کے لیے نظریاتی طور پر کرپٹ بنایا اور اسے رشوت دی۔

ممکنہ طور پر کم جانگ ان کی جان لینے کے لئے تابکاری عنصر اور نینو پوائزن سبسٹینس استعمال نینو زہریلا مادہ بھی استعمال کرنے کا ارادہ رکھتا ہے۔


مزید پڑھیں : شمالی کوریا کےسربراہ کم جونگ ان ہوشیار رہنماہیں‘ڈونلڈٹرمپ


شمالی کورین حکام نے دھمکی دی کم جونگ پرمبینہ حملے کے جواب میں امریکی اورجنوبی کورین فورسز کے خلاف کارروائی کی جائیگی اور انھیں بے رحمی سے کیفر کردار تک پہنچا دیا جائے گا۔

خیال رہے کہ یہ الزام ایک ایسے موقع پر عائد کیا گیا ہے جب امریکہ اور شمالی کوریا میں کشیدگی عروج پر ہے۔

واضح رہے کہ حالیہ کچھ دنوں میں امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ اور شمالی کوریا کے سربراہ کم جانگ ان کی جانب سے دھمکی آمیز بیان کے بعد دونوں ممالک کے درمیان جنگ کی سی صورتحال پیدا ہوگئی ہے۔

امریکا اور شمالی کوریا میں کشیدگی میں اس وقت اضافہ ہوا جب صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے فوجی بیڑا شمالی کوریا کے قریب تعینات کرنے کے احکامات جاری کیے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

 

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں