The news is by your side.

Advertisement

‘اتنی تنخواہ نہیں کہ بیرون ملک جا سکوں’

گورنرخیبر پختونخوا شاہ فرمان نے کہا ہے کہ بیرون ملک جانےکی خواہش نہیں، میری اتنی تنخواہ نہیں کہ بیرون ‏ملک جانابرداشت کرسکوں۔

اے آر وائی نیوز کے پروگرام دی رپورٹرز میں گفتگو کرتے ہوئے گورنر نے کہا کہ مجھے نہیں پتہ کہ ایم پی ‏ایزکوکس نےپیسےدیئےتھے یہ پتہ چلاتھا ایم پی ایز کے ووٹ بیچنےکےثبوت ملےہیں پارٹی ارکان کیخلاف ‏کارروائی کرتےہوئےانہیں نکالا۔

شاہ فرمان نے کہا کہ ثبوتوں سےمتعلق مکمل معلومات نہیں تھیں، ریاست کیلئےضروری ہےمحب وطن لوگ ‏سینیٹ میں آئیں ہرشعبےکےماہرین کوسینیٹ میں لاکروزیربنایاجائے، مختلف شعبوں کےماہرین نہ الیکشن ‏لڑسکتےہیں نہ پیسےہوتےہییں۔

ان کا کہنا تھا کہ پی ٹی آئی حکومت ملک کےلئےجوبہترہوگا وہ کرےگی، دیکھناہوگاووٹ کی خریدوفروخت ‏سے ریاست کو کتنا نقصان ہوا، شفاف طریقےسےسینیٹرمنتخب کرینگےتوووٹ بھی درست دیں گے اوپن بیلٹ ‏کیساتھ ساتھ شفافیت بھی رکھنی چاہیے جنرل ووٹ خفیہ ہوناچاہیےکیونکہ ضمیرکی بات ہے۔

گورنرکےپی نے کہا کہ تحقیقات ہونی چاہیےکروڑوں روپےکیسےلگائےجاتےہیں، خریدوفروخت میں میراذکرنہیں ‏آیاکیونکہ ایسی مارکیٹ سےتعلق نہیں، کسی نےآج تک مجھےووٹ خریدنےکی پیشکش نہیں دی،میرا مؤقف ‏صاف اور واضح ہے خریدوفروخت کاحصہ نہیں بنتا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں