The news is by your side.

سعودی عرب: قانون کی خلاف ورزی پر دکانوں کے مالکان کو نوٹس جاری

ریاض: سعودی عرب کے ایک علاقے میں 4 دکان مالکان کو نوٹسز جاری کیے گئے ہیں جو سعودائزیشن قانون کی خلاف ورزی کے مرتکب پائے گئے تھے۔

اردو نیوز کے مطابق شرورہ کمشنری میں سعودائزیشن کی تفتیشی مہم کے دوران خلاف ورزیاں ریکارڈ کرتے ہوئے چار دکان مالکان کو نوٹسز جاری کیے گئے ہیں۔

مملکت میں سعودی شہریوں کو لازمی روزگار فراہم کرنے کے قانون کی خلاف ورزیوں کے سدباب کے لیے تفتیشی کمیٹیاں مختلف اوقات میں مارکیٹوں کا دورہ کرتی ہیں۔

اس ضمن میں شرورہ کمشنری میں سعودائزیشن کمیٹی نے ایک تجارتی مارکیٹ میں 15 دکانوں کا دورہ کیا جہاں سعودیوں کی مقررہ تعداد کم ہونے پر 4 دکان مالکان کو انتباہی نوٹسز جاری کیے گئے۔

متعلقہ کمیٹی کے ذمہ دار کا کہنا ہے کہ سعودائزیشن کے حوالے سے تفتیشی مہم تیز کر دی گئی ہے۔

خیال رہے مملکت میں سعودائزیشن کا قانون کئی برس سے نافذ العمل ہے، اس ضمن میں متعدد تجارتی شعبے ایسے ہیں جہاں غیر ملکیوں کو ملازمت دینے کی سختی سے ممانعت ہے۔

بعض تجارتی شعبوں میں 70 فیصد سعودائزیشن کی حد مقرر کی گئی ہے جبکہ ایسے شعبے جہاں سعودی کارکن دستیاب نہیں وہاں یہ حد نسبتاً کم ہے۔

وزارت افرادی قوت و سماجی بہبود آبادی کی جانب سے سعودیوں کو روزگار فراہم کرنے کے لیے مملکت میں تجارتی اداروں، مارکیٹوں اورتعمیرات کے شعبے سے منسلک کمپنیوں کے لیے لازمی ہے کہ وہ اپنے اداروں میں سعودی کارکنوں کو متعین کریں۔

اس ضمن میں مختلف حد مقرر کی گئی ہے جس پر عمل کرنا ضروری ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں