The news is by your side.

Advertisement

امریکا نے اپنی افواج کی نقل و حرکت پر پابندی لگا دی

امریکا میں کرونا وائرس سے متاثرہ افراد کی تعداد 68 ہزار سے بڑھ گئی، 1,032 مریض ہلاک

واشنگٹن: امریکا میں کرونا وائرس سے متاثرہ افراد کی تعداد 68 ہزار سے بڑھ گئی ہے، جب کہ ہلاکتوں کی تعداد بھی ایک ہزار سے تجاوز کر گئی، دوسری طرف امریکا نے دنیا بھر میں اپنی افواج کی نقل و حرکت پر پابندی لگا دی ہے۔

تفصیلات کے مطابق امریکا میں کرونا وائرس سے ہلاکتوں کی تعداد 1,032 ہو گئی ہے، جب کہ وائرس سے متاثر ہونے والے افراد کی مجموعی تعداد بڑھ کر 68,489 ہو گئی۔ دوسری طرف صحت یابی کا عمل سست ہے، اب تک صرف 394 مریض ہی صحت یاب ہو سکے ہیں۔

امریکی میڈیا کے مطابق کرونا وائرس سے سب سے زیادہ 285 ہلاکتیں نیویارک میں ہوئیں، امریکا نے خراب ہوتی صورت حال کے پیش نظر دنیا بھر میں اپنی افواج کی نقل و حرکت پر پابندی عائد کر دی، امریکی وزیر دفاع مارک ایسپر کا کہنا تھا کہ یہ پابندی 60 روز کے لیے لگائی گئی ہے۔

ڈبلیو ایچ او چین کی طرف داری کر رہا ہے: امریکی صدر کا شکوہ

وزیر دفاع نے کہا کہ دنیا میں موجود فوجی 60 روز کے لیے موجودہ مقامات پر رہیں، اس پابندی کا اطلاق 90 ہزار امریکی فوجیوں پر ہوگا، دنیا بھر میں موجود امریکی فوجیوں کی واپسی بھی مؤخر کر دی گئی ہے۔ مارک ایسپر نے یہ وضاحت بھی کی کہ اس پابندی کا اطلاق واپس آنے والے نیول جہازوں پر نہیں ہوگا۔

خیال رہے کہ گزشتہ روز امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے کرونا ٹاسک فورس کے ہمراہ پریس کانفرنس کرتے ہوئے ایک بار پھر ’سب ٹھیک کر دینے‘ کا دعویٰ کرتے ہوئے کہا کہ اب میں صدر بن چکا ہوں تمام چیزیں ٹھیک کر دوں گا۔ انھوں نے نیویارک کو آفت زدہ شہر قرار دیتے ہوئے اعلان کیا میں نیو یارک کی مدد کرنے کے لیے تمام اختیارات کا استعمال کر رہا ہوں۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں