The news is by your side.

Advertisement

واشنگٹن : ڈونلڈ ٹرمپ صدر بننے کے لیےاہل نہیں،براک اوباما

واشنگٹن : امریکی صدر براک اوباما کا کہنا ہے کہ ریپبلیکن پارٹی کے نامزد امیدوار ڈونلڈ ٹرمپ آئندہ صدر کے لیےصدر بننے کے لیے نا اہل ہیں،انہوں نےریپبلکن اراکین سے درخواست کی ہے کہ وہ صدارتی انتخاب کے امیدوار ڈونلڈ ٹرمپ کو مسترد کریں.

تفصیلات کےمطابق وائٹ ہاؤس میں پریس کانفرنس کے دوران امریکی صدر کا کہنا تھاکہ ریپبلیکن پارٹی کے نامزد امیدوار ڈونلڈ ٹرمپ صدر بننے کے لیے نا اہل ہیں، براک اوباما کا کہنا تھا کہ ’ملک کے ایسے حالات نہیں ہیں جن میں آپ مسلسل بے تکی حرکتیں کریں.

امریکی صدر کا کہنا تھا کہ ’ریپبلیکن پارٹی کے امیدوار صدر کے عہدے کے لیے نا اہل ہیں اور وہ مسلسل یہ ثابت کر رہے ہیں۔‘

انہوں نے کہا کہ انھیں کئی سابق ریپبلیکن صدور اور امیدواروں سے پالیسی اختلافات رہے ہیں لیکن انھوں نے کبھی کسی کے بارے میں یہ نہیں سوچا تھا کے وہ بطور صدر کام نہیں کر سکتے.

ان کا کہنا تھا ’ایک گولڈ اسٹار خاندان جس نے غیر معمولی قربانی دی ہو اس پر حملے کی حرکت نے ثابت کیا ہے کہ وہ اس کام کے لیے قطعی قابل نہیں ہیں۔‘

امریکی صدر کا یہ بیان ایسے موقع پر سامنے آیا جب ڈونلڈ ٹرمپ اور عراق میں ہلاک ہونے والے پاکستانی نژاد امریکی فوجی کے والد کے درمیان لفظی جنگ جاری ہے.

یاد رہے کہ گذشتہ دنوں امریکی ریاست فلاڈیلفیا میں ہونے والے ڈیموکریٹک پارٹی کے کنونشن میں ہمایوں خان کے والد خضر خان نے ایک جذباتی تقریر کی تھی اور اس میں ڈونلڈ ٹرمپ کو تنقید کا نشانہ بناتے ہوئے کہا تھا کہ ٹرمپ نے ملک کے لیے کوئی قربانی نہیں دی.

انہوں نے کہا کہ ڈونلڈ ٹرمپ نے امریکا کے لیے بے پناہ قربانی دینے والوں پر حملہ کیا، جبکہ انہیں اہم عالمی مسائل کے حوالے سے بنیادی معلومات بھی نہیں ہے.

واضح رہے کہ منگل کو نیویاک سے تعلق رکھنے والے پہلی بار کسی ریپلیکن رہنما رچرڈ ہانا نے سرعام کہا ہے کہ وہ ہلیری کلنٹن کو ووٹ دیں گے،انہوں نے کہا کہ خان فیملی کے بارے میں ٹرمپ کے بیان نے ان کے لیے فیصلہ ساز ثابت ہوا.

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں