او آئی سی کا مقبوضہ کشمیر میں انسانی حقوق کی پامالیوں پر اظہار تشویش -
The news is by your side.

Advertisement

او آئی سی کا مقبوضہ کشمیر میں انسانی حقوق کی پامالیوں پر اظہار تشویش

اسلام آباد: اسلامی تعاون تنظیم نے مقبوضہ کشمیر میں بھارت کی جانب سے انسانی حقوق کی پامالیوں پرشدید تشویش کا اظہار کیا ہے۔

تفصیلات کےمطابق وفاقی دارالحکومت اسلام آباد میں اسلامی تعاون تنظیم کے انسانی حقوق سے متعلق مستقل خودمختار کمیشن کےاعلیٰ سطح کے وفد نےمقبوضہ کشمیر میں انسانی حقوق کی پامالیوں پر شدید تشویش ظاہر کی ہے۔

او آئی سی کے وفد نے اسلام آباد میں مشیرخارجہ سرتاج عزیز سے ملاقات کے دوران کہاکہ بھارت نے انسانی حقوق کی صورت حال کا جائزہ لینے کےلیےحقائق کا پتہ لگانے والے مشن کو مقبوضہ کشمیر بھیجنے کی درخواست کا جواب نہیں دیا ہے۔

مشیر خارجہ سرتاج عزیز نے وفد سے ملاقات کے دوران کہاکہ مقبوضہ کشمیر میں کرفیو کےباعث بےگناہ لوگوں کی زندگیاں اجیرن ہوگئی ہیں۔


مزید پڑھیں: یوم پاکستان پرمقبوضہ کشمیرمیں حریت رہنمانظربند


یاد رہےکہ اس سے قبل رواں ماہ 23مارچ کو مقبوضہ کشمیرمیں قابض بھارتی فورسز نےحریت رہنماؤں کویوم پاکستان کی تقریب میں شرکت سےروکنےکےلیےگھروں میں نظربند کردیاتھا۔

ترجمان دفتر خارجہ نفیس ذکریا نےحریت رہنماؤں کی نظر بندی پر تشویش کا اظہار کرتے ہوئےکہاتھاکہ سید علی گیلانی اور میر واعظ عمرفاروق سمیت دیگر حریت رہنماؤں کو فوری رہا کیا جائے۔


مزید پڑھیں:بھارت مقبوضہ کشمیر میں کم سن بچوں کو نشانہ بنا رہا ہے، نفیس زکریا


واضح رہےکہ گزشتہ دنوں دفتر خارجہ کے ترجمان نفیس زکریا کاکہناتھا کہ بھارتی فوج نفرت اور تشدد میں اندھی ہوچکی ہےاور مقبوضہ کشمیر میں کم سن بچوں کو بھی جارحیت کا نشانہ بنا رہی ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں