The news is by your side.

Advertisement

آل پاکستان آئل ٹینکرز ایسوسی ایشن کی غیر معینہ مدت کیلئے ملک گیر ہڑتال

کراچی : آل پاکستان آئل ٹینکرز ایسوسی ایشن نے اپنے مطالبات کے حق میں غیر معینہ مدت کیلئے ہڑتال  کا اعلان کردیا جبکہ آئل ٹینکرز ایسوسی ایشن کے دو دھڑوں میں تقسیم ہوگئی۔

تفصیلات کے مطابق آل ٹینکرز کی ایک تنظیم نے آج سے ہڑتال جبکہ دوسرے گروپ نے باہتر گھنٹے کا الٹی میٹم دیدیا ہے،  ٹینکرز ایسوسی ایشن کا موقف ہے کہ یہ احتجاج اوگرا اور موٹرے وے پولیس کے رویہ کیخلاف اور حفاظتی اقدام کے آڑ میں سخت قوانین کے اطلاق کے خلاف ہے۔

آئل ٹینکرز کنٹریکٹرز ایسوسی ایشن کے دوسرے گروپ کا اجلاس ہوا، اجلاس میں اسٹیک ہولڈرز نے اتفاق کیا کہ ہڑتال مسائل کاحل نہیں،ایسےعمل سےاجتناب کیا جائے، جس سے تیل کی ترسیل متاثرہو۔

اجلاس میں احمد پورشرقیہ واقعے کے بعد ملک میں تیل کی ترسیل کا جائزہ لیا گیا اور فیصلہ کیا گیا کہ مشکل وقت میں اداروں کے ساتھ رابطہ رکھا جائے گا۔

خیال رہے کہ گزشتہ ماہ بہاولپور کے علاقے احمد پور شرقیہ میں ایک آئل ٹینکر کے حادثے میں 200 افراد کی ہلاکت کے بعد اوگرا نے ٹینکرز کی جانچ پڑتال کے قوانین وضع کرتے ہوئے ان کی نگرانی سخت کر دی تھی۔

سیکڑوں آئل ٹینکرز کراچی میں پورٹ قاسم اور کیماڑی میں کھڑے ہیں اور انھوں نے پیٹرول پمپوں کو تیل کی فراہمی معطل کر دی ہے۔

دوسری جانب پیٹرولیم ڈیلرز اسوسی ایشن کا کہنا ہے کہ پیٹرول پمپس کے پاس وافر ذخیرہ موجود ہے، عوام پریشان نہ ہوا۔

پی ایس او ترجمان کا کہنا ہے کہ پی ایس او کے تمام پیٹرول پمپس پر فیول کی فراہمی معمول کے مطابق جاری ہےاور پیٹرولیم مصنوعات کا تسلی بخش ذخیرہ موجود ہے۔

دوسری جانب فیصل آباد میں بھی آئل ٹینکرز نے ہڑتال کی، احمد پور شرقیہ کے واقعے کے بعد فٹنس سرٹیفکیٹ اور دیگر کاغذات کی آڑ میں ناجائز چالان پر ٹینکرز سراپا احتجاج ہیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں