The news is by your side.

Advertisement

بوڑھی خاتون نے پہاڑ سرکرکے نوجوانوں کو مات دیدی، ویڈیو وائرل

بھارت میں ایک 62 سالہ بوڑھی خاتون نے سہیادری پہاڑی سلسلے کی سب سے اونچی چوٹی کو سرکرلیا جس کی ویڈیو دیکھ کر  سب حیران ہورہے ہیں۔

دنیا میں ایسے لوگوں کی کمی جو ہروقت کچھ نہ کچھ ایڈونچر کرنے کے لیے تیار رہتے ہیں لیکن یہ ایڈونچر اگر کسی عمررسیدہ کی طرف سے انجام پایا ہو اور وہ بھی پہاڑ کی چوٹی سر کرنے جیسا ایڈونچر تو دنیا تو حیران رہ جاتی ہے۔

ایسا ہی ایک حیران کن واقعہ بھارت میں ہوا ہے جہاں 62 سالہ بوڑھی عورت نے ایک بلند چوٹی کو انتہائی تیز رفتاری سے سر کیا جس کی ویڈیو دیکھتے ہی دیکھتے سوشل میڈیا پر وائرل ہوگئی اور لوگ اسے بے حد سراہ رہے ہیں۔

62 سالہ خاتون نے کیرالہ میں سہیادری پہاڑی سلسلے کی سب سے اونچی چوٹیوں میں سے ایک، اگستیارکوڈم چوٹی کو سر کرکے نامکمن کو ممکن بنادیا۔

 

سہیادری پہاڑی سلسلے میں اگستیار کوڈم سب سے اونچی اور مشکل ترین ٹریکنگ چوٹیوں میں سے ایک ہے، جسے 16 فروری کو بنگلور سے تعلق رکھنے والی ایک 62 سالہ خاتون نے بڑی جانفشانی کے ساتھ عبور کیا ہے۔

یہ خاتون اس چوٹی کو سرکرنے کے جذبے سے بنگلور سے اپنے بیٹے اور اس کے دوستوں کے ساتھ آئی تھیں۔

خاتون نے کہا کہ بلند چوٹیاں سرکرنا ان کا ہمیشہ سے ہی خواب رہا ہے لیکن شادی کے بعد گزشتہ 40 سال سے وہ خاندانی ذمے داریاں نبھا رہی تھی، لیکن اب اس کے بچے بڑے ہوچکے ہیں اور اپنے اپنے کاموں میں مصروف ہوچکے ہیں تو میں نے سوچا کہ اب میں اپنے خوابوں کو پورا کرسکتی ہوں۔

عمر میں بوڑھی مگر ہمت میں جوان خاتون کی پہاڑ پر چڑھنے کی ویڈیو دیکھ کر سوشل میڈیا صارفین بھی حیران ہو رہے ہیں اور اپنے تبصروں میں ان کی ہمت کی خوب داد دیتے نظر آرہے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں