The news is by your side.

Advertisement

بھارتی اداکار اوم پوری اورپاکستانی اسٹارفہد مصطفی کی چنیوٹ آمد

چنیوٹ : انڈین ادکاراوم پوری کی پاکستانی ادکاروں سمیت چنیوٹ آمد اورمعروف فاسٹ یونیورسٹی کا دورہ کیا۔

تفصیلات کے مطابق انڈین ادکاراوم پوری اور پاکستانی اداکارفہد مصطفے نے دیگر فنکاروں کے ہمراہ فاسٹ یونیورسٹی چنیوٹ کا دورہ کیا اس موقع پر طلباء سے خطاب کرتے ہوئے اوم پوری کا کہنا تھا کہ انڈین اور پاکستان میں صرف ایک لائن کا فرق ہے۔

پاکستان اوربھارت کے لوگوں کے دل ایک دوسرے سے ملے ہوئے ہیں اس لیے دونوں ممالک کو گولے بارود کی جنگوں کی بجائے تعلیمی میدان میں آگے بڑھنا ہوگا یہی وجہ ہے کہ نئی نسل جھگڑے نہیں چاہتی۔

انہوں نے مزید کہا کہ والدین کوچاہیے کہ وہ بچوں سے پوچھ کران کے مستقبل کا تعین کریں کیوں کہ کسی بھی ملک کا اصل سرمایہ طالب علم ہوتا ہےاس لیے میں طالب علموں کو نصیحت کرتا ہوں کہ آپ تعلیمی میدان میں آگے بڑھیں اور ملک کا نام روشن کریں۔

اس موقع پرانہوں نے پاکستان میں بننے والی اپنی فلم کا ٹریلر پاکستانی ادکاروں کے ساتھ ہمراہ دیکھا جس کے بعد اُن کا کہنا تھا کہ تعلیمی میدان کے ساتھ ساتھ غیر نصابی سرگرمیاں بھی میں طلباء بھی کی ذہنی استعداد بنانے کا ذریعہ ہوتا ہے۔

واضح رہے بھارتی فلم انڈسٹری کے معروف اداکار اوم پوری پ-اکستان میں بننے والی اپنی فلم کے فروغ کی مہم کے سلسلے میں پاکستان آئے ہوئے ہیں جہاں وہ پاکستانی اداکاراؤں کے ساتھ مختلف جگہوں کا دورہ کر کے لوگوں کو اپنی فلم سے متعلق آگاہی دے رہے ہیں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں