The news is by your side.

Advertisement

عمان کا مسافروں کے لیے بڑی سہولت کا اعلان

مسقط: عمان نے اپنے ایئرپورٹس پر مسافروں کے لیے کرونا وائرس ٹیسٹ کی سہولت کا اعلان کر دیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق عمان ایئرپورٹس کی جانب سے ایک بیان میں کہا گیا ہے کہ یکم اکتوبر 2020 سے سلطنت کے شہریوں اور رہائشیوں کے لیے پی سی آر ٹیسٹ کی سہولت دستیاب ہوگی۔

یہ بھی کہا گیا ہے کہ ہوائی جہاز سے سفر کرنے والے تمام مسافروں کے لیے کرونا وائرس پی سی آر ٹیسٹ لازمی ہوگا۔

اس سلسلے میں سپلائی انٹرنیشنل اور چینی کمپنی BGI کے اشتراک سے عمان کے ایئر پورٹس مسقط انٹرنیشنل ایئرپورٹ، صلاح ایئرپورٹ، سحر ایئرپورٹ اور دقم ایئرپورٹ پر کو وِڈ 19 کے لیے ٹیسٹنگ سہولت کی فراہمی کے حتمی مراحل طے کیے جا رہے ہیں۔

اس سہولت کا مقصد مسافروں کے لیے آسانی فراہم کرنا اور وائرس سے متاثرہ افراد کی جلد تشخیص ہے، یہ قدم ہیلتھ سیفٹی پروٹوکولز کے تحت اٹھایا گیا ہے تاکہ مسافروں، طیارے کے عملے اور ملازمین کی صحت کو محفوظ بنایا جا سکے۔

واضح رہے کہ اکتوبر شروع ہوتے ہی انٹرنیشنل ایئر ٹریول کا پھر سے آغاز ہونے والا ہے، جس کی وجہ سے بین الاقوامی اور مقامی فلائٹس سلطنت عمان کے ایئرپورٹس کو استعمال کرنے لگیں گی، اسی کے پیش نظر عمان ایئرپورٹس نے حفاظتی اقدامات شروع کر دیے ہیں۔

وزارت صحت اور سول ایوی ایشن اتھارٹی کے طے شدہ قواعد کے تحت تمام مسافروں کو سلطنت میں داخل ہونے کے لیے اپنے خرچ پر پی سی آر ٹیسٹ کرانا لازمی ہوگا۔

ایئرپورٹس کی جانب سے جاری بیان میں کہا گیا ہے کہ پی سی آر ٹیسٹ کے لیے پہلے موبائل ایپلی کیشن کے ذریعے بکنگ کرانی ہوگی، ایک ٹیسٹ کی قیمت 25 عمانی ریال رکھی گئی ہے، اس سلسلے میں مسافروں کو ایپ ڈاؤن لوڈ کرنی ہوگی، اس سے ایئر پورٹ پر ان کا وقت انتظار میں ضائع ہونے سے بچے گا۔

اگر ٹیسٹ منفی آ گیا تو وہ مسافر جنھیں 7 دن سے کم ٹھہرنا ہو، وہ سلطنت میں اپنا قیام جاری رکھیں گے اور وزارت صحت کی ہدایات پر عمل پیرا ہوں گے، 7 دن سے زیادہ قیام کرنے والے مسافروں کو کلائی پر ایک پٹی باندھنی ہوگی اور 14 دن قرنطینہ کرنا ہوگا۔ اگر ٹیسٹ مثبت آ گیا تو مسافر کو سیلف آئسولیشن میں جانا پڑے گا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں