The news is by your side.

Advertisement

عمان حکومت کا عوام کی سہولت کیلئے اہم اقدام

مسقط : عمان حکومت نے کورونا وائرس کی وجہ سے بیرونی سفر پر پابندی ختم کرتے ہوئے اپنے شہریوں کو بیرون ملک جانے کی اجازت دے دی تاہم تمام تر احتیاطی تدابیر اختیار کرنا ہونگی۔

تفصیلات کے مطابق  سلطنت عمان نے اپنے شہریوں کو بیرون ملک سفر کی مشروط اجازت د ی ہے، عمانی خبر رساں ادارے کے مطابق سلطنت عمان کے حکام نے فیصلہ کیا ہے کہ کورونا سے بچاؤ کے لیے مقررہ ضوابط کی پابندی کی صورت میں مقامی شہریوں کو فضائی راستے سے بیرون ملک جانے کی اجازت ہوگی۔

سفر کی صورت میں مستقبل میں جاری ہونے والے حفاظتی ضوابط کی پابندی کا اقرار نامہ بھی جمع کرانا ہوگا۔ کورونا وائرس کے پھیلاؤ سے پیدا ہونے والے مسائل سے نمٹنے کے لیے اعلی کمیٹی کا مسقط میں منگل کو اجلاس ہوا۔

کمیٹی کے ارکان نے عمانی خاندانوں میں کورونا وائرس سے متاثرین اور مرنے والوں کی تعداد میں غیرمعمولی اضافے کے اسباب کا بھی جائزہ لیا۔ سلطنت عمان کی اعلی کمیٹی نے وائرس سے متاثرین اور مرنے والوں کی تعداد میں اضافے پر تشویش کا اظہار کرتے ہوئے تمام شہریوں اور غیرملکیوں سے اپیل کی کہ وہ احتیاطی تدابیر کی پابندی کریں۔

اعلی کمیٹی کو بتایا کہ کورونا وائرس سے متاثرین اور مرنے والوں کی تعداد ظفار اور مسیرا صوبوں میں زیادہ ریکارڈ کی گئی ہیں۔ عمانی حکام نے دونوں علاقوں میں تاہدایت ثانی لاک ڈاؤن جاری رکھنے کا فیصلہ کیا ہے۔

یاد رہے کہ منگل کو عمان میں مہلک وائرس سے مزید 14 افراد ہلاک ہوگئے جس سے وہاں ہلاک شدگان کی مجموعی تعداد 273تک پہنچ گئی۔ عمانی وزارت صحت نے بتایا کہ کورونا کے 1389 نئے مصدقہ کیسز رپورٹ ہوئے جس سے ملک میں متاثرین کی کل تعداد 59ہزار568 تک پہنچ گئی۔

متاثرین میں سے 1050 کا تعلق عمانی شہریوں اور 339 کا تعلق غیرملکیوں سے ہے۔ عمان میں اب تک 37 ہزار987 افراد وائرس سے شفایاب ہوچکے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں