The news is by your side.

Advertisement

وزیر اعظم کے پاس مجھ کو عہدے سے ہٹانے کا اختیار نہیں: عمر سرفراز چیمہ

لاہور: عمر سرفراز چیمہ نے وفاقی حکومت کی جانب سے انھیں صوبے کی گورنر شپ سے ہٹانے کے احکامات پر ردِ عمل میں کہا ہے کہ وزیر اعظم کے پاس انھیں عہدے سے ہٹانے کا اختیار نہیں ہے۔

تفصیلات کے مطابق عمر سرفراز چیمہ نے پریس کانفرنس کرتے ہوئے کہا ہے کہ وزیر اعظم کے پاس مجھ کو عہدے سے ہٹانے کا اختیار نہیں ہے، یہ اختیار صرف صدر مملکت کے پاس ہے۔

انھوں نے کہا مجھے عہدے سے ہٹانے کے لیے وزیر اعظم پہلے ایک سمری بھیجیں گے، جسے صدر نوٹیفائی کریں گے، جب تک صدر ڈی نوٹیفائی نہیں کرتے میں گورنر رہوں گا۔

وفاقی حکومت نے گورنر پنجاب کو عہدے سے ہٹا دیا

ادھر ماہر قانون ابوذر سلمان نے اے آر وائی نیوز سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ وفاقی حکومت کاگورنر کو ہٹانے کا یہ طریقہ کار غیر آئینی ہے، آئین میں ہے کہ صدر پاکستان جب تک چاہیں تب تک گورنر رہےگا، گورنر کو ہٹانے سے متعلق تمام اختیار صدر کے پاس ہے۔

ماہر قانون ابوذر سلمان نے کہا کہ گورنر کو لگانے سے متعلق سمری وزیر اعظم صدر کو بھیج سکتا ہے، لیکن گورنر کو ہٹانے سے متعلق تمام اختیار صدر کے پاس ہے، یا تو گورنر خود استعفیٰ دے یا صدر پاکستان ہی اس کو ہٹا سکتے ہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ صدر مملکت کے احتساب اور ان کو ہٹانے کے لیے ایوان میں 2 تہائی اکثریت چاہیے، جب تک صدر ڈی نوٹیفائی نہیں کرتے عمر سرفراز چیمہ گورنر رہیں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں