The news is by your side.

Advertisement

7 ستمبر1965 کو پاک فضائیہ نے بہادری کی داستان رقم کی، پنجاب حکومت

لاہور : ترجمان پنجاب حکومت نے پاک فضائیہ کے جانبازوں کا خراج تحسین پیش کرتے ہوئے کہا ہے شاہینوں نے بھارتی فضائیہ کے عزائم خاک میں ملائے۔

تفصیلات کے مطابق ترجمان پنجاب حکومت نے 7 ستمبر یوم فضائیہ کی مناسبت گفتگو کرتے ہوئے کہا ہے کہ 7 ستمبر 1965 کو پاک فضائیہ نے بہادری کی داستان رقم کی۔

مسرت جمشید چیمہ کا کہنا تھا کہ پاکستانی شاہین ایم ایم عالم کی شجاعت کی پیروی کےلیے بے چین ہیں، پاک فضائیہ نے جو کارنامے انجام دئیے اس کی دہشت آج بھی برقرار ہے۔

ترجمان پنجاب حکومت مسرت جمشید چیمہ کا کہنا تھا کہ پاک فضائیہ سرحدوں کی حفاظت کےلیے ہمہ وقت تیار ہے، دشمن کی جارحیت کا جواب دینے کی بھرپور صلاحیت رکھتے ہیں۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ عوام پاک فضائیہ کو ملک کے دفاع پر خراج تحسین پیش کرتے ہیں۔

خیال رہے کہ ملک بھر میں ائیرفورس کے شہیدوں اورغازیوں کوخراج عقیدت پیش کرنے کے لیے آج یوم فضائیہ ملی جوش وجذبے سے منایا جا رہا ہے۔

آج ملک بھر میں یوم فضائیہ ملی جوش وجذبے سے منایا جا رہا ہے

پاک بھارت 1965 کی جنگ میں پاک فضائیہ کے ناقابلِ فراموش کردار کو خراج عقیدت پیش کرنے کے لیے سات ستمبر کو یوم فضائیہ ملی جوش و جذبے سے منایا جاتا ہے۔

پاک فضائیہ نے بھارتی فضائیہ کے خلاف اپنی کارروائی چھ ستمبر کی شام کو شروع کی اور سات ستمبرکو شام پانچ بجے سے پہلے دشمن کے تریپن طیارے تباہ کرکے ناقابل شکست فضائی برتری حاصل کی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں