site
stats
پاکستان

طالبان خان طالبان خان ہی رہےگا‘ بختاوربھٹو

Bakhtawar Bhutto

کراچی: سابق وزیراعظم شہید بے نظیر بھٹو کی صاحبزادی بختاوربھٹو نے کہا ہے کہ قاتلوں سےمذاکرات کے لیے متاثرہ افراد سے پوچھنا چاہیے۔

تفصیلات کے مطابق سابق وزیراعظم شہید بے نظیر بھٹو کی صاحبزادی بختاوربھٹو نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پراپنے پیغام میں پاکستان تحریک انصاف کے سربراہ عمران خان کو تنقید کانشانہ بناتے ہوئے کہا کہ طالبان خان طالبان خان ہی رہے گا۔

بختاوربھٹو نے کہا کہ جس ماں کے بچےشہید ہوئےاس ماں سے حال پوچھو۔ انہوں نے کہا کہ قاتلوں سےمذاکرات کے لیے متاثرہ افراد سے پوچھنا چاہیے۔


امریکا مزید لڑائی کے بجائے طالبان سے بات کرے،عمران خان


یاد رہے کہ گزشتہ روزغیرملکی خبر ایجنسی کو انٹرویو دیتے ہوئے پاکستان تحریک انصاف کے سربراہ عمران خان نے کہا تھا کہ طالبان سے مزید لڑائی کے بجائے امریکہ ان سے بات کرے، افغانستان میں مزید خون خرابہ اور صرف لڑائی جواب نہیں ہے۔

واضح رہے کہ عمران خان نے امریکی صدر ٹرمپ کے پاکستان پر الزامات کو مسترد کرتے ہوئے کہا تھا کہ ڈونلڈ ٹرمپ کے پاکستان پر الزامات سے دکھ ہوا، طالبان کے محفوظ ٹھکانے افغانستان میں ہیں، طالبان افغان سرزمین سے پاکستان پرحملےکرتےہیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top