پنجاب میں تمام عدالتی تقریبات میں ون ڈش کی پابندی کا حکم one dish in all court events
The news is by your side.

Advertisement

پنجاب کی عدالتی تقریبات میں ون ڈش کی پابندی یقینی بنانے کا حکم

لاہور: چیف جسٹس لاہور ہائی کورٹ  نے عدالت عالیہ اور ضلعی عدلیہ کی تمام تقریبات میں ون ڈش کی پابندی عائد کردی‘ پابندی پنجاب بھر میں عائد رہے گی۔

تفصیلات کے مطابق چیف جسٹس لاہور ہائی کورٹ سید منصور علی شاہ نے ہائی کورٹ اور ضلعی عدلیہ کے زیرِاہتمام تمام تقریبات میں ون ڈش کی پابندی عائد کرتے ہوئے اس پرعمل درآمد کو یقینی بنانے کا حکم جاری کیا ہے۔

عدالت کی جانب سے جاری کردہ نوٹی فیکیشن کے مطابق کہ اب عدالتی  تقاریب میں ون ڈش مینو نافذ العمل ہوگا جس کے تحت صرف ایک سالن‘ ایک چاول سے بنی ڈش‘ روٹی یا نان‘ ٹھنڈے یا گرم مشروبات اور ایک سویٹ ڈش رکھی جاسکے گی‘  جبکہ لاہور ہائی کورٹ اور ضلعی عدلیہ کے آفیشل اجلاسوں اور میٹنگز میں شرکاء کی صرف چائے اور بسکٹ سے تواضع کی جائے گی۔

چیف جسٹس لاہور ہائی کورٹ نے کسی بھی تقریب میں اسراف اور بے جا اخراجات کی سختی سے ممانعت کرتے پوئے پنجاب بھر میں اس حکم پر سختی سے عمل درآمد کی ہدایت کر دی ہے‘ اس حوالے سے تمام سیشن ججوں اور ڈی جی جوڈیشل اکیڈمی کو بھی مراسلہ بھجوا دیا گیا ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں