The news is by your side.

Advertisement

کراچی میں ٹرک اورایمبولینس میں تصادم، 1 شخص جاں بحق

کراچی: شہر قائد کے علاقے گلشن اقبال نیپا پل کے قریب ٹرک اور ایمبولینس میں تصادم کے نتیجے میں ایک شخص جاں بحق جبکہ 2 افراد زخمی ہوگئے۔

تفصیلات کے مطابق کراچی کے علاقے گلشن اقبال نیپا پل کے قریب ٹرک اور ایمبولینس میں تصادم کے نتیجے میں ایک شخص جان کی بازی ہار گیا۔

ریسکیو حکام کے مطابق حادثے میں جاں بحق ہونے والے کی شناخت 25 سالہ سراج کے نام سے ہوئی ، زخمیوں میں متوفی کے والد سراج، اس کی پھوپھی فہمیدہ اور ایک نامعلوم شخص ہے۔

پولیس حکام کا کہنا ہے کہ حادثے کی ذمے دار ایمبولینس سکھر ہیرا میڈیکل سینٹر کی ہے، مریض کو علاج کے لیے سکھر سے کلفٹن میں واقعے ساؤتھ سٹی اسپتال لایا جا رہا تھا۔

یاد رہے کہ گزشتہ روز کراچی کے علاقے کورنگی کراسنگ کے قریب تیز رفتار کار فٹ پاتھ پرچڑھ گئی، حادثے میں ایک شخص جان کی بازی ہار گیا تھا جبکہ متعدد افراد زخمی ہوگئے تھے۔

کوئٹہ: تیز رفتار کار بے قابو ہو کر دکان میں جا گھسی،4 افراد جاں بحق

یاد رہے کہ یکم مئی کو کوئٹہ سے کراچی جانے والی کار باغبانہ کے مقام پر تیز رفتاری کے باعث ڈرائیور سے بے قابو ہو کر بند دکان میں جا گھسی جس کے نتیجے میں ڈرائیور سمیت چار افراد غلام حسن ، محمد حسن ،سردار گل اور مستری صادق جاں بحق اور مصری خان شدید زخمی ہوگیا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں