راجہ پرویزاشرف کے خلاف ایک اور ریفرنس دائر -
The news is by your side.

Advertisement

راجہ پرویزاشرف کے خلاف ایک اور ریفرنس دائر

اسلام آباد: احتساب عدالت میں سابق وزیراعظم راجہ پرویزاشرف کے خلاف ایک اوریفرنس دائر، عدالت نے فریقین کو آٹھ فروری کے لئے نوٹسز جاری کر دیئے.

تفصیلات کے مطابق، احتساب عدالت میں سابق وزیراعظم راجہ پرویزاشرف کے خلاف ایک اوریفرنس دائرکردیا گیا ہے‘ ریفرنس گلف رینٹل پاورمیں کرپشن پردائر کیا گیا ہے.

ریفرنس میں سابق وزیراعظم کے علاوہ دیگر7افراد کے نام بھی شامل ہیں،احتساب عدالت نے فریقین کو آٹھ فروری کے لئے نوٹسز جاری کر دیئے ہیں‌.واضح رہے،راجہ پرویز اشرف سمیت دیگر افراد پر اختیارات کے ناجائز استعمال کا الزام ہے۔

یہاں پڑھیں:رینٹل کیس:سابق وزیراعظم راجہ پرویز اشرف پر فرد جرم عائد

یاد رہے، 2014 میں احتساب عدالت نے رینٹل پاور کیس میں سابق وزیراعظم راجہ پرویز اشرف اور دیگر ملزمان پر فرد جرم عائد کی تھی جبکہ سابق وزیراعظم اوردیگر نے جرم کی صحت سے انکار کیا تھا.

علاوہ ازیں گذشتہ سال دسمبر میں ڈی جی نیب نے کہا تھا کہ سابق وزیر اعظم راجہ پرویز اشرف کے خلاف بے ضابطگیوں کی تحقیقات مکمل کرلی گئیں ہیں‘ اس ضمن میں جلد ریفرنس دائر کیا جائے گا۔

یہاں پڑھیں:راجہ پرویز اشرف کے خلاف جلد ریفرنس دائر کیا جائے گا، ڈی جی نیب

خیال رہے کہ پیپلزپارٹی کے رہنما اور سابق وزیراعظم راجہ پرویز اشرف پر رینٹل پاؤر میں بے ضابطگیوں اور کرپشن کے حوالے سے مقدمہ درج کر کے تحقیقات کی گئیں تھیں۔اس دوران انہیں عدالت میں بھی طلب کیا تھا، راجہ پرویز اشرف بطور وزیر اعظم بھی متعدد بارعدالت میں پیش ہوچکے ہیں.

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں