The news is by your side.

Advertisement

فرانس: چاقو بردار شخص کا راہ گیروں پر حملہ، ایک شہری ہلاک، 7 زخمی

پیرس: فرانس کے دار الحکومت پیرس میں چاقو بردار شخص نے راہ گیروں پر حملہ کر دیا جس کے نتیجے میں ایک شہری ہلاک اور سات افراد زخمی ہوگئے۔

تفصیلات کے مطابق پیرس میں چاقو برادر شخص نے راہ چلتے شہریوں پر اچانک حملہ کر دیا جس کے باعث ایک شہری ہلاک ہوگیا، بعد ازاں پولیس نے فوری کارروائی کرتے ہوئے حملہ آور کو ہلاک کر دیا۔

واقعے سے متعلق پولیس کا کہنا تھا کہ اطلاع ملتے ہی پولیس کی جانب سے فوری کارروائی کی گئی اور ملزم کو موقع پر ہی ہلاک کردیا گیا، تاہم اس حملے میں متعدد شہری زخمی ہوئے ہیں جنہیں مقامی اسپتال میں طبی امداد فراہم کی جاری ہے۔


فرانس:پولیس نے سپرمارکیٹ پر حملہ کرنے والے شخص کوہلاک کردیا


خیال رہے کہ پیرس میں اس قسم کے واقعات معمول بن چکے ہیں، 2016 سے 2018 کے آغاز تک فرانس میں درجنوں افراد چھرے اور چاقو کے حملوں میں اپنی زندگی سے ہاتھ دھو بیٹھے ہیں، البتہ ایسے حملوں سے بچنے کے لیے فرانس کے مختلف علاقوں میں سیکیورٹی ہائی الرٹ ہے۔

یاد رہے کہ گذشتہ برس پیرس میں دو ملسح افراد نے مقامی سپر مارکیٹ میں موجود شہریوں کو یرغمال بنایا تھا بعد ازاں پولیس نے کارروائی کی جس کے نتیجے میں پولیس اور ملزمان کے درمیان فائرنگ کا تبادلہ ہوا اور دونوں ملزمان موقع پر ہی ہلاک ہوگئے تھے۔


فرانس: مسلح شخص کا سپر مارکیٹ پر حملہ، دو افراد ہلاک، متعدد زخمی


واضح رہے کہ گذشتہ سال 12 نومبر کو  فرانس کے شہر کلیشی میں سڑک کنارے نماز پڑھتے مسلمان شہریوں پر مشتعل افراد کی جانب سے حملہ کیا گیا تھا جس کے نتیجے میں سینکڑوں افراد شدید زخمی ہوگئے تھے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں