site
stats
پاکستان

کراچی میں476 شادی ہالز میں سے صرف 6رجسٹرڈ ہونے کا انکشاف

کراچی : کراچی میں چار 476 شادی ہالز میں سے صرف چھ رجسٹرڈ ہونے کا انکشاف ہوا ہے ، ڈی جی کے ڈی اے کا کہنا ہے کہ غیرقانونی شادی ہالز کے خلاف کارروائی پرسمجھوتہ نہیں ہوگا۔

تفصیلات کے مطابق کراچی میں چار 476 شادی ہالز میں سے صرف چھ رجسٹرڈ ہونے کا انکشاف ہوا، جس کے بعد ڈی جی کے ڈی اے نے بیشتر شادی ہالز غیر رجسٹرڈ قرار دے دیے ہیں۔

ڈی جی کے ڈی اے سمیع الدین صدیقی کے مطابق تمام غیرقانونی شادی ہالزگرادیےجائیں گے، رفاہی زمینوں پر تعمیرات کی لیزمنسوخ کی جائے گی۔ غیرقانونی شادی ہالز کے خلاف کارروائی پرسمجھوتہ نہیں ہوگا۔


مزید پڑھیں : غیرقانونی تعمیرات : کراچی میں 40 سے زائد شادی ہال مسمار


خیال رہے کہ کراچی میں لینڈ مافیا نے اندھیرنگری مچادی تھی، رفاحی پلاٹوں پر قبضے کرکے کہیں شادی ہال بنادیا تو کہیں بلڈنگ کھڑی کردی اور کہیں پلاٹ بناکر بندر بانٹ شروع کردی گئی، بے لگام قبضہ مافیا کے کارنامے جگہ جگہ دکھائی دئیے تو عدالت کو بھی سخت نوٹس لینا پڑا۔

سپریم کورٹ کراچی رجسٹری میں جسٹس گلزار احمد نے کراچی ڈیولپمنٹ اتھارٹی حکام کو ہدایت کی تھی کہ وہ فوری طور پر رفاحی پلاٹوں پر قبضے ختم کرائے اور بلاتفریق کارروائی کی جائے۔

عدالت کے حکم پر کے ڈی اے کا غیر قانونی شادی ہالز کے خلاف بھرپور آپریشن جاری ہے، جس میں اب تک کئی شادی ہالز کو مسمار کیا جاچکا ہے جبکہ شادی ہالز گرانے کے دوران عملے کو مزاحمت کا سامنا کرنا پڑا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر ضرور شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top