آپریشن رد الفساد میں تیزی، متعدد افراد گرفتار -
The news is by your side.

Advertisement

آپریشن رد الفساد میں تیزی، متعدد افراد گرفتار

لاہور : پنجاب سمیت ملک بھرمیں آپریشن ردالفساد کے تحت دہشتگردوں کو انجام تک پہنچانے کا سلسلہ جاری ہے، مختلف شہروں میں کومبنگ آپریشن کے دوران متعدد دہشتگردوں کو گرفتار اور اسلحہ برآمد کرلیا گیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق دہشتگردوں کیخلاف جاری آپریشن رد الفساد میں تیزی آگئی ہے، میانوالی کے علاقے موسی خیل ڈھک پہاڑی میں پولیس اور حساس اداروں نے کومبنگ آپریشن میں تینتیس مشکوک افراد کو حراست میں لے لیا گیا، ڈی پی او میانوالی کے مطابق تمام راستے سیل کرکے سرچ آپریشن جاری ہے جبکہ زیر حراست افراد کی بائیومیٹرک کے ذریعے جانچ پڑتال کا عمل جاری ہے۔

خیرپور کے علاقے سرائے گھنور خان میں محلے کا گھیراؤ کر کے گھر سے بم بنانے کا سامان برآمد کرلیا گیا جبکہ سرچ آپریشن کے دوران دیگر آتشی مواد بھی قبضےمیں لے لیا گیا ہے۔


مزید پڑھیں : آپریشن ردالفساد : 72 دہشت گرد گرفتار، بھاری اسلحہ برآمد


کراچی میں پولیس اورقانون نافذ کرنیوالے اداروں کیجانب سے ملک دشمنوں اور جرائم پیشہ افراد کیخلاف کارروائیاں جاری ہیں، گلبرگ میں پولیس نے پانچ ملزمان کو گرفتار کرلیا، گرفتارملزمان میں غیرقانونی طورپرمقیم افغان باشندوں سمیت دیگر جرائم میں ملوث ملزمان شامل ہیں، جنکے قبضے سے اسلحہ،منشیات اور مسروقہ سامان برآمد کرلیا گیا۔

گرفتارملزمان کیخلاف مختلف دفعات کے تحت مقدمات درج کرکے تفتیش شروع کردی گئی ہے، ڈیفنس پولیس نے بھی ایک کارروائی کے دوران ایک شخص کو گرفتار ر کے اسلحہ برآمد کر لیا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں