The news is by your side.

Advertisement

حزبِ اختلاف کی جماعتیں آج ٹی اوآرز فائنل کرلیں گی، کائرہ

اسلام آباد: پیپلز پارٹی کے رہنما قمر الزماں کائرہ نے حکومت سے پانامہ پیپرز پہ جلد از جلد کمیشن بنانے کا مطالبہ کیا ہے، صحافیوں سے بات کرتے ہوئے انہوں نے کہا اپوزیشن جماعتیں ٹی او آرز پہ کل تک مشاورت مکمل کر لیں گی۔

تفصیلات کے مطابق شہر اقتدار میں پیر کے روزحزبِ اختلاف کی جماعتوں کا ایک اہم اجلاس منعقد ہواجس میں پانامہ پیپرز کمیشن کی تشکیل پرغور اور ٹی او آرز پہ مشاورت کی گئی۔ قائدِ حزبِ اختلاف سید خورشید شاہ کی زیرِ صدارت ہونے والے اجلاس میں پیپلز پارٹی، تحریک انصاف، ایم کیو ایم سمیت دیگرجماعتوں کے نمائندوں نے بھی شرکت کی۔

اجلاس کے بعد پیپلز پارٹی کے رہنما قمر زماں کائرہ نے اجتماعی پریس کانفرنس میں اجلاس کی کاروائی بتاتے ہوئے کہا کہ اپوزیشن جماعتیں بلا تفریق احتساب کی خواہ ہیں۔

پانامہ پیپرز میں موجود تمام ہی ناموں کے خلاف تفتیش ہونی چاہیئےلیکن اس کا آغاز وزیراعظم اور ان کے اہل خانہ سے ہونا چاہیئے تاکہ مثال قائم ہو سکے، جس کے لئے حکومت جلد از جلد تحقیقاتی کمیشن کا اعلان کرے۔

انہوں نے مزید بتایا کہ اپوزیشن کی تمام جماعتوں نے آج اپنے اپنے ٹی او آرز پیش کئے جس پہ مشاورت جاری ہےجو کل تک فائنل کر لی جائیں گی۔ انہوں اس بات کا بھی اعادہ کیا کہ اپوزیشن جماعتوں کو موجودہ صورتِ حال میں حکومت کی جانب سے پیش کئے گئے ٹی اوآرز قابلِ قبول نہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں