The news is by your side.

Advertisement

کے پی اسمبلی میں اپوزیشن نے قائمہ کمیٹیوں سے استعفے دے دیے

پشاور: خیبر پختون خوا کی اسمبلی میں اپوزیشن نے قائمہ کمیٹیوں سے استعفے دے دیے، استعفے اپوزیشن لیڈر اکرم خان درانی نے اسپیکر مشتاق غنی کو جمع کرا دیے۔

تفصیلات کے مطابق ترقیاتی فنڈز میں اپوزیشن کو نظر انداز کرنے پر اپوزیشن کے ارکان نے قائمہ کمیٹیوں سے استعفے دے دیے، جو اکرم درانی نے اسپیکر کو جمع کرا دیے۔

کے پی اسمبلی میں اپوزیشن رہنما اکرم درانی نے کہا کہ ترقیاتی فنڈز میں اپوزیشن ارکان کو نظر انداز کیا جا رہا ہے، جس پر اسمبلی کی تمام کمیٹیوں سے مستعفی ہو گئے ہیں۔

اکرم خان درانی کا کہنا تھا کہ اپوزیشن کا کمیٹیوں سے مستعفی ہونا حکومت کے لیے باعث شرم ہے، اب ہم وہ کردار ادا کریں گے کہ حکومت کے لیے اسمبلی چلانا مشکل ہو جائے گا۔

حزب اختلاف کے رہنما نے کہا کہ حکومت کا ہر منصوبہ کرپشن سے بھرا پڑا ہے، محکمہ تعلیم کا ایم ڈی خود کرپشن کا الزام لگا چکا ہے، حکمران کب تک لوگوں کو جھوٹے نعروں پر ورغلاتے رہیں گے۔

یہ بھی پڑھیں:  قومی اسمبلی میں جنوبی پنجاب صوبے کے قیام کا بل پیش

اکرم درانی نے مزید کہا کہ حکومت بی آر ٹی منصوبے پر پارلیمانی کمیٹی سے پسپا ہو چکی ہے، بلین ٹری سونامی کی ادائیگیوں کی بھی ہم بائیو میٹرک تصدیق کرائیں گے۔

دوسری طرف کے پی اسمبلی کے اسپیکر مشتاق غنی نے کہا کہ اپوزیشن نے استعفوں میں جلد بازی کا مظاہرہ کیا، اپوزیشن کو شکایت حکومت سے ہے تو کمیٹیوں سے کیوں مستعفی ہوئے۔

مشتاق غنی کا کہنا تھا کہ اپوزیشن اراکین کو منانے کی کوشش کروں گا، امید ہے اپوزیشن کی جانب سے استعفے واپس لیے جائیں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں