site
stats
پاکستان

اپوزیشن 2018 کے انتخابات کی تیاریاں کرے، چوہدری شجاعت

لاہور : مسلم لیگ ق کے سربراہ چوہدری شجاعت کا کہنا ہے کہ پانامہ لیکس کا معاملہ کھٹائی میں پڑگیا ہے اب اپوزیشن 2018 کے انتخابات کا انتظار کرے۔

لاہور میں پریس کانفرنس کرتے ہوئے چوہدری شجاعت نے اعتراف کیا کہ حکومت اپوزیشن کی نالائقی کی وجہ سے چل رہی ہے، پاناما لیکس کا معاملہ کھٹائی میں پڑ گیا ہے جس میں دونوں فریقین برابر کے ملوث ہیں، انہوں نے اپوزیشن کو مشورہ دیا کہ اب وقت ضائع کرنے سے بہتر ہے جماعتیں 2018 کے انتخابات کی تیاریاں کرے۔

انہوں نے مزید کہا کہ ملک کو مستقل بنیادوں پر وزیر خارجہ کی ضرورت ہے لیکن حکمران اس اہم وزارت پر صرف دو مشیروں سے کام چلا رہی ہے، جو ملک کے لیے بہت نقصان کا باعث بن رہی ہے۔

چوہدی شجاعت نے حکومت کو مشورہ دیا کہ کشمیر کمیٹی خواب و خرگوش کے مزے لے رہی ہے، مسئلہ کشمیر کے لیے پاکستان کو لابنگ کرنی چاہیے، حکمران کشمیر میں جاری بھارتی مظالم پر آواز بلند کریں اور اس کے حل کےلیے دلیرانہ اقدامات کریں۔

پانامہ لیکس کے حوالے سے پوچھے گئے سوال پر  چوہدری شجاعت نے کہاکہ  کمیٹی کی عدم دلچسپی کے باعث معاملہ کھٹائی میں پڑ گیا ہے اب بہت مشکل نظر آتا ہے کہ اس حوالے سے کوئی پیش رفت سامنے آئے۔

 

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top