The news is by your side.

Advertisement

اپوزیشن کرونا پر سیاست کرنا چاہتی ہے، شبلی فراز

اسلام آباد: وفاقی وزیر اطلاعات شبلی فراز کا کہنا ہے کہ اپوزیشن کرونا پر سیاست کرنا چاہتی ہے، ہمیں احتیاط سے کام لینا ہوگا، حفاظتی تدابیر اختیار نہ کی گئیں تو نقصان ہوگا۔

اے آر وائی نیوز کی رپورٹ کے مطابق وزیر اطلاعات شبلی فراز نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ اپوزیشن کرونا پر سیاست کرنا چاہتی ہے، پیپلزپارٹی ایک صوبے تک محدود ہوگئی ایسا نہ ہو صرف لاڑکانہ تک محدود ہوجائے۔

انہوں نے کہا کہ روٹی کپڑا اور مکان کی بات کرنے والوں نے یہ ہی چیزیں عوام سے چھین لیں، پیپلزپارٹی کے ارکان نیوز کانفرنس کرکے ہمیں دھمکیاں دیتے ہیں۔

شبلی فراز نے کہا کہ شریف برادران کا مائنڈ سیٹ بادشاہت والا تھا، شہباز شریف کو قانونی ادارے نے بلایا تھا اور سوال پوچھے تھے، مریم اورنگزیب نے تاثر دیا جیسے وہ قانون سے بالاتر ہیں، ن لیگ تاثر دیتی ہے کہ قانون ان کے سامنے بے بس ہے۔

انہوں نے کہا کہ وزیراعظم عمران خان نے ہمیشہ مزدور طبقے کا خیال رکھنے کی بات کی ہے، وہ سب کو آن بورڈ لے کر فیصلے کرتے ہیں، کابینہ نے ایک ماہ کی تنخواہ وزیراعظم ریلیف فنڈ میں دی ہے۔

مزید پڑھیں: بلاول صاحب سیاست نہیں کام کریں، یہ قوم کی خدمت کا وقت ہے، شبلی فراز

وزیر اطلاعات نے کہا کہ کابینہ اجلاس میں انتخابی اصلاحات کے بارے میں بھی غور کیا گیا، وزیراعظم چاہتے ہیں تمام فیصلے متفقہ ہوں، سپریم کورٹ کی ہدایت پر کابینہ میں تعیناتی سے متعلق بات چیت ہوئی، کرمنل جسٹس سسٹم سے متعلق بھی کابینہ میں تبادلہ خیال کیا گیا۔

شبلی فراز نے کہا کہ ایک محکمے سے رپورٹ آئی جہاں گزشتہ حکومت میں 76 افراد کی غیرقانونی بھرتی کی گئی، کرمنل جسٹس سسٹم سے متعلق اصلاحات مکمل کرنے کی ہدایت کی گئی ہے۔

انہوں نے کہا کہ کرونا سے متعلق کل اجلاس ہوگا جس میں تمام وزرائے اعلیٰ شرکت کریں گے، اجلاس میں لاک ڈاؤن میں نرمی سے متعلق رائے لی جائے گی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں