The news is by your side.

Advertisement

اپوزیشن کا الیکشن کمیشن کو جلد فعال بنانے کے لیے پٹیشن دائر کرنے کا فیصلہ

لاہور: اپوزیشن نے الیکشن کمیشن کو جلد فعال بنانے کے لیے پٹیشن دائر کرنے کا فیصلہ کیا ہے، اس سلسلے میں کل سپریم کورٹ میں پٹیشن دائر کی جائے گی۔

تفصیلات کے مطابق مسلم لیگ ن کے رہنما اور سابق اسپیکر قومی اسمبلی ایاز صادق نے لاہور میں پریس کانفرنس میں اعلان کیا ہے کہ الیکشن کمیشن کو جلد فعال بنانے کے لیے کل سپریم کورٹ میں پٹیشن دائر کریں گے۔

ایاز صادق نے الزام لگایا کہ وزیر اعظم فنڈنگ کیس کے باعث الیکشن کمیشن غیر فعال رکھنا چاہتے ہیں، وہ نواز شریف کے معاملے پر بوکھلاہٹ کا شکار ہیں، انھوں نے خود اپنے وزرا کو بتایا تھا کہ نواز شریف کی صحت ٹھیک نہیں، میڈیکل بورڈ نے بھی بتایا نواز شریف کی صحت ٹھیک نہیں۔

ایاز صادق نے کہا کہ کم پلیٹ لیٹس والا مریض بھی چل پھر سکتا ہے، ہم نہیں چاہتے کہ نواز شریف ہمیں وھیل چیئر پر نظر آئیں۔ ہمیں آرمی ایکٹ میں ترمیم کے معاملے پر بھی تفصیلی فیصلے کا انتظار ہے، تفصیلی فیصلہ آئے گا تو مشترکہ اپوزیشن مل کر فیصلہ کرے گی۔

یہ بھی پڑھیں:  الیکشن کمیشن کےممبران کی تقرری، وزیراعظم عمران خان نے نام تجویز کر دیے

یاد رہے کہ گزشتہ روز وزیر اعظم عمران خان نے الیکشن کمیشن کے ممبران کی تقرری کے لیے نام تجویز کر دیے ہیں، جن میں سندھ سے جسٹس (ر) صادق بھٹی، جسٹس (ر) نور الحق قریشی اور عبدالجبار قریشی کے نام جب کہ بلوچستان سے ڈاکٹر فیض کاکڑ، نوید جان بلوچ اور امان اللہ بلوچ کے نام شامل ہیں۔

خیال رہے کہ اپوزیشن لیڈر شہباز شریف نے چیف الیکشن کمشنر کے تقرر کے لیے 3 نام وزیر اعظم عمران خان کو بھجوائے تھے، جن میں ناصر محمود کھوسہ، جلیل عباس جیلانی اور اخلاق احمد تارڑ کے نام شامل تھے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں