The news is by your side.

Advertisement

دلچسپ پہیلی : تصویر دیکھ کر اپنی شخصیت کے بارے میں جانیے!

پہیلیاں صرف دماغ کو فعال ہی نہیں کرتیں بلکہ اسے بوجھنے کا انداز آپ کی شخصیت کے راز بھی کھول سکتا ہے، ایسی ہی ایک مشق آج ہم آپ سے کروانے جارہے ہیں جو آپ کی شخصیت کو آشکار کرے گی۔

یہ ایک تصویری پہیلی ہے جسے جیک پاٹ جوئے نے بنایا ہے، اس تصویر کی خاصیت یہ ہے کہ اس میں بارہ قسم کے جانور پوشیدہ ہیں جو پہلی نظر میں دیکھے جاسکتے ہیں۔

سوال یہ ہے کہ تصویر میں آپ کو جو جانور سب سے پہلے نظر آئے گا اس کو مد نظر رکھتے ہوئے آپ کی شخصیت کے پہلو اجاگر ہوں گے جس کی تفصیل ذیل میں دی گئی ہے۔

optical illusion animals

اب یہ آپ پر منحصر ہے کہ آپ اسے کہاں تک ٹھیک سمجھتے ہیں یا اس پہیلی کے بنانے والے کے خیالات سے کس حد تک متاثر ہیں؟

شیر :
اگر آپ نے پہلے شیر دیکھا تو اس کا مطلب ہے کہ آپ پیدائشی طور پر لیڈر ہیں اور آپ بہت پراعتماد ہیں۔ اس سے آپ کو دوسروں کی طرف سے بہت زیادہ عزت ملتی ہے۔

بلی :
اگر آپ نے پہلی بار بلی کو دیکھا تو اس کا مطلب ہے کہ آپ بہت حوصلہ افزاء اور پرعزم شخصیت ہیں۔ آپ بعض اوقات اپنی ذات تک محدود رہتے ہوئے اور اپنی ہی کمپنی میں خوش رہ سکتے ہیں۔

بھیڑیا :
اگر آپ نے اسے سب سے پہلے دیکھا تو اس کا مطلب ہے کہ آپ پراسرار ہیں اور لوگ اس کا پتہ لگانے کی تگو دو میں لگے رہتے ہیں۔ آپ کو اپنے آپ سے بہت زیادہ توقعات ہیں اور آپ مشکل وقت سے گزرنے یا شکوک و شبہات پر قابو پانے میں سرگرم ہیں۔

وہیل مچھلی :
اگر آپ نے وہیل مچھلی کو پہلے دیکھا تو اس کا مطلب ہے کہ آپ کو یقین ہے کہ آپ کون ہیں اور آپ زندگی میں کیا حاصل کرنا چاہتے ہیں؟ آپ ایک گروپ کا حصہ بن کر لطف اندوز ہوتے ہیں اور عام طور پر فیصلے کرتے وقت آپ کے دل کی رہنمائی شامل ہوتی ہے۔

گھوڑا :
اگر آپ نے پہلے گھوڑے کو دیکھا تو اس کا مطلب ہے کہ آپ بہادر ہیں اور اپنی آزادی سے لطف اندوز ہو رہے ہیں۔ آپ اپنی آزادی کی قدر کرتے ہیں اور مشکل حالات سے گزرتے ہیں۔

اُلّو :
اگر آپ نے اسے پہلے دیکھا تو اس کا مطلب ہے کہ آپ ذہین ہیں لیکن حساس بھی ہوسکتے ہیں۔ آپ ایک باکمال انسان بھی ہوسکتے ہیں لیکن مقصد پر آپ کی بھرپور توجہ آپ کو زندگی میں آگے بڑھنے میں مدد دیتی ہے۔

لومڑی :
اگر یہ وہی ہے جو آپ نے پہلے دیکھا تو اس کا مطلب ہے کہ آپ قدرے ریزرو ہوسکتے ہیں لیکن آپ پرجوش اور بہادر بھی ہیں۔ لوگ آپ کو دلکش اور مضحکہ خیز بھی لگ سکتے ہیں اور آپ جو چاہیں حاصل کرنے میں کامیاب ہوسکتے ہیں۔

بندر :
اگر آپ نے بندر کو پہلے دیکھا تو اس کا مطلب ہے کہ آپ زندہ دل ہیں اور ہنسنے میں لطف اندوز ہوتے ہیں۔ یہ بھی کہا جاتا ہے کہ آپ اپنے حقیقی خیالات کو چھپا سکتے ہیں، دوسروں کے لیے یہ جاننا مشکل ہوجاتا ہے کہ آپ واقعی کیا سوچتے اور محسوس کرتے ہیں۔

ہاتھی :
اگر یہ وہی جانور ہے جو آپ نے سب سے پہلے دیکھا ہے تو اس کا مطلب یہ ہے کہ آپ ایک مضبوط جذبہ رکھنے والی شخصیت ہیں اور اپنی محبت اور دوسروں کی دیکھ بھال میں بے لوث ہیں۔

یہاں تک کہ اگر لوگ آپ کو توجہ نہیں بھی دیتے ہیں تو بھی آپ ان کا خیال رکھیں گے اور آپ ہمیشہ دوسروں کے لیے بہترین چاہتے ہیں۔

کچھوا
اگر آپ نے یہ سب سے پہلے دیکھا ہے تو اس کا مطلب ہے کہ آپ ہوشیار ہیں، لیکن آپ کافی انٹروورٹ ہو سکتے ہیں۔ آپ حساس ہوتے ہیں، لیکن یہ محسوس کرنے میں اچھے ہیں کہ کوئی اور کیسے محسوس کر رہا ہے۔

ریچھ :
اگر ریچھ وہی ہے جسے آپ نے پہلے دیکھا تو اس کا مطلب ہے کہ آپ مضبوط اور بہادر ہیں اور لوگ اکثر مشکل وقت میں آپ پر انحصار کرتے ہیں۔ کہا جاتا ہے کہ آپ بہت مہربان اور دوسروں کی حفاظت کرنے والے بھی ہیں۔

زرافہ :
اگر آپ نے یہی دیکھا ہے تو اس کا مطلب ہے کہ آپ ایک عملی اور صبر کرنے والے انسان ہیں۔ آپ کا زندگی پر ایک ‘بڑی تصویر’ کا نقطہ نظر ہے، جو آپ کو مثبت اور بنیاد رکھتا ہے۔

نوٹ : 

اب بتایئے کہ آپ نے تصویر میں کیا دیکھا اور اس حوالے سے پہیلی میں بتائی گئی باتوں میں آپ کی شخصیت کا کون سا پہلو ابھر کر سامنے آیا؟ کمنٹ باکس میں اظہار کریں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں