The news is by your side.

تصویری پہیلی : صرف ذہین افراد 11 سیکنڈز میں چار بلیاں ڈھونڈ سکتے ہیں

آج ہم آپ کے لیے ایک اور تصویری پہیلی لے کر آئے ہیں، بہت سارے شیروں کے درمیان آپ کو چار بلیاں ڈھونڈنی ہیں، وہ بھی صرف 11 سیکنڈز میں۔

ہمارا یہ چیلنج ہے کہ صرف ذہین اور باصلاحیت افراد ہی ان بہت سارے شیروں میں سے 11 سیکنڈز میں ان بلیوں کو پہچان سکتے ہیں۔

گزشتہ کئی سال سے تصویری پہیلیوں کی مقبولیت میں کافی اضافہ ہوا ہے اور صارفین ان کے دیوانے ہوگئے ہیں کیونکہ اس قسم کی پہیلیاں آپ کی دماغی طاقت کو بڑھانے میں بہت فائدہ مند ہیں۔

اس تصویر میں بلیاں ڈھونڈنا بلاشبہ آسان کام نہیں ہے، یہ دماغ کو ہلا دینے والی تصویر ہے، آپ کو اس میں صرف شیروں کے چہرے ہی نظر آ رہے ہیں لیکن یقین مانیے کہ ان شیروں کے درمیان چار بلیاں بھی ہیں۔

Jagranjosh

مذکورہ چاروں بلیاں بہت مزے سے ان شیروں کے درمیان گھس کر بیٹھی ہوئی ہیں اور آپ نے صرف گیارہ سیکنڈ میں ان کا پتا لگانا ہے۔

ایسی تصاویر آپ کے ارتکاز کی سطح اور توجہ بڑھانے میں مددگار ثابت ہوتی ہیں، جب آپ دماغی مشقت کر کے ہدف کو تلاش کرتے ہیں تو آپ نہ صرف چیلنج سے لطف اندوز ہوتے ہیں بلکہ اپنے بارے میں بہت زیادہ اعتماد بھی محسوس کرتے ہیں۔

اس تصویر میں آپ دیکھ سکتے ہیں کہ بہت سارے شیر ہیں جو ایک پارٹی میں شرکت کرنے آئے ہیں کچھ ٹائیگرز مہذب انداز میں ٹوپی اور بو ٹائیز میں ملبوس ہیں۔ آپ کا چیلنج 11 سیکنڈ میں ان شیروں کے درمیان چار چھپی ہوئی بلیوں کو تلاش کرنا ہے۔

آپ نے اب تک کتنی بلیوں کو دیکھا ہے؟

وہ لوگ جنہوں نے چاروں کو دیکھا وہ خصوصی تعریف کے مستحق ہیں لیکن اگر آپ ابھی تک ان چاروں کو تلاش کرنے میں ناکام ہوگئے ہیں تو آئیے ہم آپ کو اس پہیلی کا صحیح جواب بتائے دیتے ہیں۔

جواب دیکھیں : 

 

Jagranjosh

جی!! تو آپ کو آج کی یہ پہیلی کیسی لگی اس کا جواب نیچے کمنٹ باکس میں ضرور دیں۔

 

Comments

یہ بھی پڑھیں