The news is by your side.

Advertisement

سب سے پہلے دکھائی دینے والا جانور آپ کی شخصیت کے بارے میں کیا بتاتا ہے؟

اگر آپ کو اپنے موبائل فون پر تیزی سے وائرل ہونے والی تصویری پہیلیاں حل کرنے میں دلچسپی ہے تو اوپر موجود تصویر کو غور سے دیکھیں اور بتائیں اس میں کتنے جانور نظر آرہے ہیں؟

ہمارے پسندیدہ جانور سے پتا چلتا ہے کہ ہم دنیا کو کس نظر سے دیکھتے ہیں اور ہماری اپنی فطرت کیا ہے۔ اوپر دکھائی گئی تصویر میں کچھ جانور موجود ہیں، آپ کو سب سے پہلے جو جانور نظر آئے گا وہ آپ کی شخصیت کے بارے میں بتائے گا۔

جس طرح سے آپ ایک پہیلی کو بوجھتے ہیں اور اس کو محسوس کرتے ہیں اس عمل سے آپ کے سوچنے سمجھنے کی صلاحیتیں کھل کر سامنے آتی ہیں۔

ماہرین کے مطابق اس تصویری پہیلی پر مبنی شخصیت کے ٹیسٹ میں آپ جو پہلا جانور دیکھتے ہیں وہ آپ کی اندرونی خصوصیات کو ظاہر کرتا ہے۔ اس لیے تصویر کا بغور مشاہدہ کریں اور اس پر توجہ مرکوز کریں جو آپ کو پہلی نظر میں نظر آئے۔

Optical illusion-based personality test

اس بارے میں تفصیلات کہ آیا آپ بائیں دماغ پر مبنی شخصیت ہیں یا دائیں دماغ والے فرد ہیں۔ یہ بات سب جانتے ہیں کہ بائیں دماغ سے سوچنے والے افراد تجزیاتی مسائل حل کرنے والے ہوتے ہیں اور منطقی طور پر استدلال کرسکتے ہیں جب کہ جو لوگ اپنے دائیں دماغ کو زیادہ استعمال کرتے ہیں وہ تخلیقی افراد ہوتے ہیں۔

مذکورہ تصویر کا بغور مشاہدہ کریں اور اس پر بھرپور توجہ دیں، اب اس میں جو جانور آپ کو پہلی نظر میں نظر آئے تو اب بتایئے کہ آپ نے کیا دیکھا؟

Optical illusion

زیبرا :
ماہرین کے تجزیے سے پتہ چلتا ہے کہ جنہوں نے "زیبرا” کو اس تصویر میں دیکھا وہ کرشماتی اور بااثر شخصیت رکھنے والے لوگ ہیں۔

آپ ایک عام آدمی ہیں اور تنہائی میں خود کو غیرمحفوظ سجھنے کا رجحان رکھتے ہیں۔ لوگ آپ کی بے عیب صلاحیتوں اور آپ کی ظاہری شخصیت کی طرف راغب ہوتے ہیں۔

جریدہ لکھتا ہے کہ آپ کو فخر کرنا اچھا لگتا ہے اور آپ اپنی انا سے واقف ہیں۔ آپ کا مضبوط ارادہ اور عزم آپ کو دوسروں سے منفرد بناتا ہے۔

شیر اور پرندہ :
شیر ایک مضبوط اور طاقتور لیڈر کی خصوصیات رکھتا ہے اور جنہوں نے اسے تصویر میں پہلی نظر میں دیکھا وہ دوسروں پرغالب رہتے ہیں اور بڑا قدم اٹھانے سے نہیں ڈرتے۔

Lion and zebra optical illusion  Picture courtesy The Minds JournalTwitter

جن لوگوں نے اس شخصیت کی پہیلی میں پہلی نظر میں شیر کے ساتھ ساتھ زیبرا کو بھی دیکھا وہ مثالی رہنما ہیں جو غلبے اور عاجزی کے درمیان توازن قائم کرنا جانتے ہیں اور حقیقت پسندی اور دوسروں کے ساتھ تعلقات دونوں کو بگاڑ سکتے ہیں۔

باکمال افراد نے آنکھ کے ساتھ پرندے کو شیر کی دائیں آنکھ کے بالکل نیچے مرکز میں زیبرا کی پیٹھ پر بیٹھے دیکھا۔ ان لوگوں کے متعلق ماہرین نے پیش گوئی کی ہے کہ آپ چیزوں کو ترتیب میں رکھنا پسند کرتے ہیں اور یقین رکھتے ہیں کہ آپ جو کچھ بھی کرتے ہیں وہ اس وقت تک فائدہ مند نہیں ہے جب تک کہ وہ کامل نہ ہو۔

Comments

یہ بھی پڑھیں