site
stats
سندھ

اورنج لائن منصوبہ عبدالستار ایدھی کے نام سے منسوب

کراچی: سندھ حکومت نے اورنگی ٹاؤن سے شروع ہونے والے اورنج لائن منصوبے کو معروف سماجی رہنما عبدالستار ایدھی کے نام سے منسوب کرنے کا اعلان کردیا۔

تفصیلات کے مطابق کراچی کے علاقے اورنگی ٹاؤن سے شروع ہونے والے اورنج لائن بس منصوبے کے حوالے سے منعقدہ تقریب سے خطاب کرتے ہوئے صوبائی وزیر ٹرانسپورٹ ناصرحسین شاہ نے اورنج لائن منصوبے کو عبدالستاد ایدھی کے نام سے منصوب کرنے کا اعلان کیا۔

انہوں نے کہا کہ عبدالستار ایدھی نے ملک و قوم اور انسانیت کے لیے بے مثال خدمات انجام دیں اُن کے جانے سے جو خلاء پیدا ہوا اُسے کبھی پُر نہیں کیا جاسکتا‘ صوبائی وزیر ٹرانسپورٹ نے کہا کہ چیئرمین بلاول بھٹو کی ہدایت پر سندھ حکومت نے اورنج لائن منصوبے کا نام تبدیل کیا ہے۔


پڑھیں: ’’ وزیراعلیٰ سندھ نے اورنج لائن بس منصوبے کا سنگِ بنیاد رکھ دیا ‘‘


خیال رہے رواں سال جون میں سابق وزیر اعلیٰ سندھ سید قائم علی شاہ نے اورنج لائن منصوبے کا سنگ بنیاد رکھا تھا‘ اس منصوبے کے تحت  ابتدائی طور پر اورنج لائن منصوبہ 4 کلومیٹر تک تعمیر کیا جائے گا جس کے بعد اس کے روٹ میں اضافہ کر کے اسے 9 کلومیٹر تک طویل کیا جائے گا۔

اس منصوبے  کو 1.14ارب روپے کی لاگت سے تعمیر کیا جارہا ہے، یہ 4 کلو میٹر کا پروجیکٹ تھا تاہم عوامی مشکلات کو دیکھتے ہوئے اس کے روٹ کو بڑھا دیا گیا ہے، اس روٹ پر فی گھنٹہ 5 ہزار مسافروں کی گنجائش ہے جس کی تکمیل کے بعد شہر سے ٹریفک کا مسئلہ کچھ بہتر ہوجائے گا۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top