The news is by your side.

Advertisement

سرکس میں شیروں کا حملہ، ٹرینر ہلاک

روم: اٹلی میں سرکس کے شیروں نے اپنے ہی ٹرینر کو حملہ کرکے موت کے گھاٹ اتار دیا۔ 

تفصیلات کے مطابق شمالی اٹلی کے علاقے ٹریگیانو میں سرکس میلا سجا ہے جہاں اٹور ویبر نامی ٹرینر نے جوں ہی چار تیندووں کو ٹریننگ دینا شروع کی تو ان میں سے ایک چیتا ٹرینر پر جھپٹ پڑا۔

مقامی میڈیا کا کہنا ہے کہ ایک چیتے کو دیکھ کر دیگر نے بھی ویبر پر حملہ کردیا اور چہرے سمیت جسم کے مختلف حصوں کو نوچ ڈالا جس کے باعث وہ شیروں کے پنجرے میں ہی تڑپتے رہے۔

ٹرینر کو ریسکیو کرنے جب عملہ پہنچا تو چیتے ان کے خون آلود زخمی جسم کے ساتھ کھیل رہے تھے، بعد ازاں انہیں فوری طور پر طبی امداد کے لیے مقامی اسپتال منتقل کیا گیا تاہم وہ زخموں کی تاب نہ لاتے ہوئے ہلاک ہوگئے۔

اس حملے کے بعد چاروں شیروں کو سرکس سے پارک منتقل کردیا گیا ہے، جبکہ تحقیقاتی اداروں نے واقعے کی تفتیش بھی شروع کردی ہے، سرکس انتظامیہ نے شیروں کے حملے کی وجہ بتانا قبل از وقت قرار دیا ہے۔

خیال رہے کہ کئی ممالک میں سرکس میں جانوروں کے استعمال پر پابندی ہے، ان میں یورپ کے بیس ممالک بھی شامل ہیں۔

یاد رہے کہ رواں سال فروری میں امریکی ریاست کولوراڈا میں شیر کو انسان پر حملہ کرنا مہنگا پڑا تھا، شہری نے دفاع کرتے ہوئے تیندوے کو ہلاک کردیا تھا۔

امریکی شہری نے’ آدم خور شیر‘کو گلا گھونٹ کر مارڈالا

ہارستوتھ نامی پہاڑی علاقے میں چہل قدمی کرتے شخص پر پہاڑی شیر نے اچانک حملہ کیا، شہری نے جان بچاتے ہوئے شیر کو ہی مار ڈالا تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں