The news is by your side.

Advertisement

اوسلو میں سانحہ ماڈل ٹاؤن کی دوسری برسی پراحتجاجی مظاہرہ

اوسلو: سانحہ ماڈل ٹاؤن کی دوسری برسی پر ناروے کے دارالحکومت اوسلو میں پاکستان عوامی تحریک کے کارکنوں کی جانب سے احتجاجی مظاہرہ کیا گیا.

تفصیلات کے مطابق ناروے کے دارالحکومت میں سانحہ ماڈل ٹاؤن کی دوسری برسی پر اوسلو میں پاکستان عوامی تحریک کی جانب سے احتجاج کیا گیا.

اس موقع پرخطاب کرتے ہوئے منہاج القرآن ناروے کے ڈائریکٹر محمد اقبال فانی نے کہا کہ اس سانحہ کو دو سال مکمل ہو چکے ہیں مگر کسی بھی مظلوم کی داد رسی ممکن نہیں ہو سکی۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ الٹا متاثرین کے خلاف کیسز بنا کر ان کو پریشان کیا جارہاہے، انہوں نے مطالبہ کیا کہ جسٹس باقرکی رپورٹ کو شائع کی جائے تاکہ قاتلوں کے چہرے بےنقاب ہو سکیں.

یاد رہے جمعے اور ہفتے کی درمیانی شب پاکستان عوامی تحریک کے سربراہ علامہ طاہر القادری نے لاہور میں کہا تھا کہ دو برس گزرنے کے باوجود سانحہ ماڈل ٹاؤن میں ایک قدم بھی انصاف کی قدم کی جانب نہیں بڑھ سکا، متاثرین کو انصاف دلانے کے لیے ہر حد تک جائیں گے،جنرل راحیل شریف فوجی عدالتوں کے ذریعے متاثرین کو انصاف دلائیں.

*جنرل راحیل شریف فوجی عدالت سے انصاف دلائیں، طاہر القادری کا مطالبہ

اپنے خطاب کے آخر میں انہوں نے دھرنا سحری و نماز فجر کے بعد ملتوی کرنے کا اعلان کیا تھا اور کہا کہ رمضان اور اعتکاف کے سبب یہ دھرنا ختم کیا جارہا ہے لیکن ہمیں جس لمحہ محسوس ہوا کہ انصاف نہیں مل رہا دوبارہ دھرنا دیں گے.

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں