The news is by your side.

Advertisement

فلم ’لاہور سے آگے‘ کا پہلا گانا جاری

اے آر وائی فلمز کے بینر تلے بننے والی فلم ’لاہور سے آگے‘ کا پہلا گانا ’قلاباز‘ جاری کردیا گیا۔ گانے میں صبا قمر نے بہترین رقص کر کے ثابت کردیا کہ وہ صلاحیتوں میں کسی سے کم نہیں۔

فلم ’لاہور سے آگے‘ ڈائریکٹر وجاہت رؤف کی پہلی فلم ’کراچی سے لاہور‘ کا دوسرا حصہ ہے۔ فلم کے ایگزیکیٹو پروڈیوسر سلمان اقبال ہیں۔

t1 (1)

سیکوئل ’لاہور سے آگے‘ میں کئی تبدیلیاں کی گئی ہیں۔ فلم میں شہزاد شیخ کی جگہ یاسر حسین جبکہ عائشہ عمر کی جگہ صبا قمر کو مرکزی کردار کے لیے منتخب کیا گیا ہے۔ دیگر فنکاروں میں بہروز سبزواری، روبینہ اشرف، عتیقہ اوڈھو، عبد اللہ فرحت اللہ اور عمر سلطان شامل ہیں۔

f9

f2

صبا قمر، یاسر حسین اور عتیقہ اوڈھو پر فلمایا گیا یہ گانا دراصل آئٹم سانگ ہے جس میں تمام لوازمات شامل ہیں۔ گانے میں عتیقہ اوڈھو نے بھی رقص کے جوہر دکھائے جو ایک طوائف کے روپ میں دکھائی دے رہی ہیں۔

1

2

آئٹم سانگ سمیت فلم کی موسیقی شیراز اوپل نے ترتیب دی ہے جبکہ گانے کو آئمہ بیگ نے گایا ہے۔

3

5

بہترین رقص، موسیقی اور منظر نگاری کے باعث اس گانے کو مجموعی طور پر اچھا کہا جاسکتا ہے۔

فلم ’لاہور سے آگے‘ کی کہانی مرکزی کرداروں کے سفر پر مشتمل ہے جس کے دوران انہیں مختلف سنگین و رنگین حادثات و واقعات کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔ اس سے قبل جاری کیے جانے والے ٹریلر میں پاکستان کے مختلف خوبصورت مقامات کو دکھایا گیا ہے۔ صبا قمر فلم میں راک اسٹار کے روپ میں نظر آئیں گی۔

فلم رواں برس 11 نومبر کو سینما گھروں میں نمائش کے لیے پیش کردی جائے گی۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں