site
stats
پاکستان

افغانستان میں ہمارا مفاد قیام امن کے لیے ہے، عبدالباسط

اسلام آباد: بھارت میں تعینات سابق پاکستانی ہائی کمشنر عبدالباسط نے کہا ہے کہ افغانستان میں قیام امن سے پاکستان کی ترقی مربوط ہے، افغانستان میں ہمارا مفاد قیام امن میں ہے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے صحافیوں سے غیر رسمی گفتگو کرتے ہوئے کیا، انہوں نے کہا کہ امریکا پاکستان کی سفارتی تاریخ میں اتار چڑھاؤ آتے رہے ہیں، اتار چڑھاؤ کی بنیادی وجہ باہمی مفادات میں تضاد ہے۔

عبدالباسط نے کہا کہ بھارت کا افغانساتان میں بنیادی مفاد غیر یقینی صورتحال کا تسلسل ہے، بھارت عدم استحکام چاہتا ہے تاکہ پاکستان میں ترقی ممکن نہ ہوسکے۔

انہوں نے کہا کہ ہمارے لئے بڑا چیلنج امریکا کو سمجھانا ہے، افغانستان میں پاک امریکا مفادات مشترکہ ہیں، افغانستان میں قیام امن کے لیے امریکا کو مل کر کام کرنا ہوگا۔

یہ پڑھیں: بھارت میں مجھے اور خاندان کو دھمکیاں دی گئیں، عبدالباسط

سابق ہائی کمشنر نے کہا کہ ملکی سفارتکاری میں تھوڑی توانائی پیدا کرنا ہوگی، پاکستان کو تھنک ٹینکس، امریکی میڈیا تک رسائی حاصل کرنا ہوگی۔

انہوں نے کہا کہ جموں و کشمیر کے مسئلے پر انتہائی فعال سفارتکاری کی ضرورت ہے، کشمیر پر صرف پریس ریلیز اور بیانات جاری کرنے سے کام نہیں چلے گا، کشمیری جانیں دے دیں گے کشمیر پر بھارتی قبضہ تسلیم نہیں کرینگے۔

عبدالباسط نے کہا کہ کشمیر پر پاکستان کا مضبوط موقف ہے معذرت خواہانہ رویہ نہیں اپنانا چاہئے، سول اداروں میں صلاحیت اور معاملات کو سمجھنے کی کمی ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top