The news is by your side.

Advertisement

ہمارے لوگ اپنی جیب سے پیسے لگا کر مہم چلا رہے ہیں: مصطفیٰ کمال

کراچی: پاک سرزمین پارٹی کے سربراہ مصطفیٰ کمال نے کہا ہے کہ ہمارے لوگ اپنی جیب سے پیسے لگا کر مہم چلا رہے ہیں، عوام ڈولفن پر مہر لگائیں، پانی نہ دینے والوں کو شکست دینا ہے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے کراچی میں کارکنان سے خطاب کرتے ہوئے کیا، مصطفیٰ کمال کا کہنا تھا کہ بلاول نے جلسہ کیا تو نام نہاد مہاجروں کے ٹھیکیداروں کا خون کھولنے لگا، مہاجروں کو اپنی نااہلی چھپانے کے لیے جاگ مہاجر جاگ کا نعرہ دے رہے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ مہاجروں نے 25 ہزار لوگ قربان کر دیے اور تین نسلوں کو تباہ کر دیا، تفریق اور تقسیم کی سیاست اب ختم ہونی چاہیے، ہم لوگوں کوجوڑنے آئے ہیں، ہم نے ہمیشہ نفرتوں کے بجائے محبت کی بات کی ہے۔


سندھ میں پی ایس پی کا وزیراعلیٰ ہوگا یا حمایت سے آئے گا، مصطفیٰ کمال


سربراہ پی ایس پی کا کہنا تھا کہ عوام ہمارے ساتھ ہیں، انتخابات میں واضح برتری حاصل کریں گے، جو لوگ کراچی کے ٹھیکیدار بنتے تھے ان کا اصل چہرہ سامنے آگیا ہے۔

مصطفیٰ کمال کا کہنا تھا کہ جو لوگ میرا کردار جانتے ہیں وہ ڈولفن کو ووٹ دیں گے، حکومت میں مزے لے کر جاگ مہاجر کا نعرہ لگانے والے ناکام ہوں گے۔


کراچی میں زبان کی بنیاد پرحلقہ بندی نہ کی جائے، مصطفیٰ کمال


ان کا مزید کہنا تھا کہ کراچی میں نفرت کی آگ لگانے کی کوشش ہورہی ہے، ایک دوسرے کو قاتل کہنا بند کرو ،ماؤں سے بچے مت چھینو، نفرتوں کے بجائے سب کو گلے لگاؤ اسی سے ملک مضبوط ہوتا ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں