site
stats
کھیل

اوول ٹیسٹ : انگلینڈ کی ٹیم آؤٹ، پاکستان کو جیت کےلیے 40 رنز کا ہدف

لندن : اوول میں کھیلے جانے والے ٹیسٹ میچ کے چوتھے روز پاکستانی بولرز کی تباہ کُن باؤلنگ کے باعث انگلینڈ کی ٹیم 253 رنز بنا کر پویلین روانہ ہوگئی اور پاکستان کو جیت کے لیے 40 رنز کا ہدف دے دیا۔

تفصیلات کے مطابق اوول اسٹیڈیم میں کھیلے جانے والے ٹیسٹ میچ کے چوتھے روز پاکستانی بالرز نے تباہ کُن بالنگ کے ذریعے کھیل پر اپنی گرفت کو مضبوط رکھا اور 6 کھلاڑیوں کو کُل 253 کے اسکور پر پویلین بھیج دیا۔

پاکستان کی جانب سے لیگ اسپینر یاسر شاہ نے 5 کھلاڑیوں جبکہ وہاب ریاض نے 2 ، سہیل خان اور افتخار احمد نے 1،1 وکٹ حاصل کی تاہم میچ کے آخری حصے میں ڈینجر زون میں بھاگنے کی وجہ سے وہاب ریاض پر مزید باؤلنگ پر پابندی عائد کر دی گئی۔ پاکستانی لیگ اسپینر یاسر شاہ اپنی جادوئی باؤلنگ کے باعث سریز میں دوسری بار 5 وکٹیں لینے میں کامیاب رہے۔

گزشتہ روز اوول ٹیسٹ کے تیسرے دن کھیل کے اختتام پر انگلینڈ کی ٹیم شدید مشکلات میں نظر آئی تاہم پاکستانی بالرز نے جادوئی بالنگ کے سبب آج کے روز بھی انگلش بلے بازوں پر دباؤ برقرار رکھا مزید 6 بلے بازوں کو آج کے روز پویلین لوٹا دیا۔

انگلینڈ کی ٹیم کی جانب سے دوسری اننگز میں جونی بریسٹو نے نمایاں اسکور کرنے سے سرفہرست رہے جبکہ کپتان الیسٹر کُک نے 7، جوروٹ 39، ایلکس بیلز 12 رنز اور جیمزونس بغیر کوئی رن بنائے پویلین لوٹ گئے۔

قبل ازیں پہلی اننگ میں پاکستانی بلے باز یونس خان نے انوکھے انداز سے بیٹنگ کرتے ہوئے ڈبل سینچری اسکور کرتے ہوئے ٹیم کو مستحکم پوزیشن میں لے کر آئے اور پاکستانی باؤلرز  نے ذمہ دارانہ انداز میں باؤلنگ کرتے ہوئے جشن آزادی کے پُر مسرت موقع پر ٹیم کو فتح کے قریب لاکر کھڑا کردیا ہے۔

رنز کا ہدف حاصل کرنے کے لیے پاکستانی ٹیم نے اپنی بیٹنگ شروع کردی ہے اور اس وقت اوپنر آنے والے بلے باز 14 رنز کے ساتھ وکٹ پر موجود ہیں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top