امریکی قونصل خانے کے زیر اہتمام تعلیمی میلہ -
The news is by your side.

Advertisement

امریکی قونصل خانے کے زیر اہتمام تعلیمی میلہ

کراچی: امریکی قونصل خانے، ’ایجوکیشن یو ایس اے‘ اور ’یو ایس ایجوکیشنل فاؤنڈیشن ان پاکستان (USEFP)’ کی جانب سے امریکا میں اعلیٰ تعلیم کے مواقعوں کے بارے میں تعلیمی میلے کا انعقاد کیا گیا۔

میلے میں 22 سے زائد امریکی کالجوں اور جامعات نے اپنے اسٹالز لگائے جبکہ شرکا کو امریکی تبادلہ پروگراموں سے واپس آنے والے طلبا اور امریکی قونصل خانے کے عملے نے ویزا، کالج کی درخواستوں اور امریکا میں زندگی کے بارے میں معلومات فراہم کی۔ اس کے ساتھ ساتھ  USEFP کے عملے نے کراچی کےمختلف تعلیمی اداروں کا دورہ کیا اور سیمینار منعقد کیے۔

اس موقع پر گفتگو کرتے ہوئے کراچی میں مقیم امریکی قونصل جنرل برائن ہیتھنے کہا کہ امریکامیں اس وقت 11 ہزار سے زائد پاکستانی طلبا تعلیم حاصل کر رہے ہیں لیکن امریکی حکومت کی کوشش ہے کہ اس تعداد میں مزید اضافہ ہو۔

’ایجوکیشن یو ایس اے‘ کے تعلیمی مشیر عمیر خان نے کہا کہ اس تعلیمی میلے کے انعقاد کا مقصد طلبا کو امریکا میں تعلیمی تجربے کے بارے میں آگاہی فراہم کرنا ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ ایک نئے ملک میں رہائش اختیار کرنا اور تعلیم حاصل کرنا ایک مشکل تجربہ ہوتا ہے جس کیلیے ہمت اور حوصلے کی ضرورت ہوتی ہے۔عمیر نے کہا کہ بیرون ملک تعلیم کا مقصد صرف ڈگری کا حصول ہی نہیں بلکہ کردار سازی اور خود اعتمادی میں اضافہ بھی ہوتا ہے۔

USEFP امریکا اور پاکستان کے عوام کے درمیان تعلیمی اور ثقافتی تبادلوں کے ذریعے باہمی ہم آہنگی کو فروغ دینے کی کوشش کر رہا ہے۔ 1950 میں تشکیل پانے والے اس ادارے کے زیر انتظام تبادلہ پروگراموں میں اب تک 5000 پاکستانی اور 900 سے زائد امریکی شہری شرکت کر چکے ہیں۔ ان تبادلہ پروگراموں میں سب سے اہم فل برائٹ پروگرام ہے۔

امریکا میں تعلیم حا صل کرنے میں دلچسپی رکھنے والے طلبا کی رہنمائی اور معاونت کے لیے USEFP کے دفاتر کراچی، لاہور اور اسلام آباد میں قائم ہیں جہاں TOEFL, SAT, GRE اور ان جیسے دیگر امتحانات کی تیاری بھی کرائی جاتی ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں