خانہ جنگی کے باعث افغانستان میں رواں برس دو لاکھ سے زائد افراد بے گھر ہوئے: اقوام متحدہ
The news is by your side.

Advertisement

خانہ جنگی کے باعث افغانستان میں رواں برس دو لاکھ سے زائد افراد بے گھر ہوئے: اقوام متحدہ

نیویارک سٹی: اقوام متحدہ کی رپورٹ کے مطابق افغانستان میں جاری خانہ جنگی کے باعث رواں سال دو لاکھ سے زائد افراد بے گھر ہوئے۔

تفصیلات کے مطابق اقوام متحدہ کی جانب سے جاری کردہ رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ رواں سال جنوری سے ستمبر تک افغانستان میں دو لاکھ افراد بے گھر ہوئے ہیں۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق اقوام متحدہ کے کوارڈینیشن دفتر برائے انسانی معاملات نے اپنے جاری کردہ رپورٹ میں بتایا ہے کہ تیس ہزار وہ افغان شہری ہیں جو صوبہ غزنی میں اگست کے وسط میں ہونے والی لڑائی کی وجہ سے عارضی طور پر بے گھر ہوئے تھے۔

افغانستان میں ان دنوں طالبان نے حملے بھی تیز کردیے ہیں، قبل ازیں مختلف علاقوں میں جاری تنازعات کے سبب افغانستان میں گزشتہ برس 445,000 سے زائد افراد بے گھر ہوئے تھے۔

کابل کے ریسلنگ ٹریننگ سینٹر میں 2 دھماکے، 20 افراد ہلاک

خیال رہے کہ آج افغانستان کے دارالحکومت کابل کے ریسلنگ ٹریننگ سینٹر میں 2 دھماکے ہوئے جس کے نتیجے میں 20 افراد ہلاک اور 70 سے زائد زخمی ہوگئے۔

واضح رہے کہ علی الصبح بھی عسکریت پسندوں کی جانب سے افغانستان کے دو مختلف صوبوں کو نشانہ بنایا گیا تھا جس کے تنیجے میں 6 پولیس اہلکار ہلاک ہوگئے تھے۔

دوسری جانب افغانستان کے معاملے پر تبادلہ خیال کرنے آج امریکی وزیر خارجہ مائیک پومپیو نے پاکستان کا دورہ کیا، وزیر اعظم عمران خان سمیت آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ سے بھی ملاقات کی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں