The news is by your side.

Advertisement

آکسفورڈ یونیورسٹی کا اعزاز: ریہر سل روم راحت فتح علی خان کے نام سے منسوب

لندن: آکسفورڈ یونیورسٹی نے راحت فتح علی خان کو ایک اور اعزاز دیتے ہوئے ریہرسل روم اُن کے نام سے منسوب کردیا جس کے بعد وہ جنوبی ایشیاء کے پہلے گلوکار بن گئے جسے برطانوی یونیورسٹی کی جانب سے یہ اعزاز حاصل ہوا۔

تفصیلات کے مطابق برطانوی یونیورسٹی نے پاکستان کے نامور کلاسیکل گلوکار راحت فتح علی خان کی  خدمات کے اعتراف میں انہیں بڑا اعزاز دیتے ہوئے یونیورسٹی کے ریہرسل کمرے کو پاکستانی گلوکار کے نام سے منسوب کردیا۔

اس ضمن میں یونیورسٹی کی جانب سے 25 مئی کو ایک تقریب کا انعقاد کیا جائے گا جس میں راحت فتح علی خان اپنی آواز کا جادو جگائیں گے، میوزیکل کنسرٹ کے انعقاد کا مقصد غریب طلباء کے لیے عطیات جمع کرنا ہے۔

پڑھیں: راحت فتح برٹش ایشیئن ٹرسٹ کے سفیر مقرر

آکسفورڈ یونیورسٹی میں میوزیکل کی تعلیم حاصل کرنے والے طالب علم بھی کنسرٹ میں راحت فتح علی خان کے ہمراہ پرفارم کریں گے جس کے لیے تیاری کا آغاز کردیا گیا۔

یونیورسٹی کے شعبہ میوزک کے سربراہ مائیکل برڈن نے کہا کہ ’’راحت فتح علی خان کی آواز اور موسیقی کے ذریعے دنیا کو اچھا میوزک سننے کو ملا، ہمارے طالب علم بھی اس کنسرٹ میں حصہ لیں گے‘‘۔

مزید پڑھیں: آکسفورڈیونیورسٹی کا راحت فتح علی خان کواعزازی شیلڈ دینے کا اعلان

اطلاعات ہیں کہ راحت فتح علی خان کنسرٹ کے اختتام پر نصرت فتح علی خان کا یادگار ہارمونیم یونیورسٹی انتظامیہ کو بطور یادگاری تحفہ پیش کریں گے تاکہ قوالی کے فروغ کے لیے یونیورسٹی انتظامیہ مزید اچھی خدمات سرانجام دہے۔

یاد رہے آکسفورڈ یونیورسٹی نے گزشتہ برس راحت فتح علی خان کی قوالیوں اور کلاسیکل موسیقی میں دی جانے والی خدمات کو سراہتے ہوئے لائف ٹائم اچیومنٹ ایوارڈ سے نوازا تھا۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں