The news is by your side.

Advertisement

یومِ دفاع پراسلام آباد میں شاندار فلائی پاسٹ

اسلام آباد: پاک فضائیہ کے جانباز شاہینوں نے یوم دفاع کے موقع پروفاقی دارالحکومت میں دلوں کو چھو لینے والا شاندار مظاہرہ کیا۔

اس موقع پر پاک فضائیہ کے عقاب صفت ہوا بازوں نے ایئرہیڈ کوارٹراسلام آباد میں پاک بھارت جنگ میں پاکستان کی شاندار فتح کے 50 سال مکمل ہونے پرفضا میں رنگ بکھیرکرشاندارفلائی پاسٹ کیا۔

پاکستان کی فضائی حدود کے دلیر محافظوں کی جانب سے پیش کی جانے والا یہ ایئر شو اس قدر زبردست اور دلچسپ تھا کہ دیکھنے والوں کی آنکھیں کھلی کی کھلی رہ گئیں اور یقیناً سرحد پار یہ تقریبات دیکھنے والوں کو بھی 1965 کی جنگ میں پاک فضائیہ سے پڑنے والی ماریاد آئی ہوگی۔

Defence Day Air Show '15 – Highlights

Highlights of the Air Show on Defence Day '150:00-0:22 | Mirage0:22-1:02 | Mashak1:02-2:45 | Sherdils <32:45-4:45 | JF-17 Thunder4:45-7:43 | F-168:47 onwards | Paratroopers! <3Ignore the camera shake, I wasn't really concentrating on the video making.Watch in HD, & share! 🙂

Posted by Naveed Aziz Malik on Sunday, September 6, 2015

صدرِ مملکت ممنون حسین اس تقریب میں مہمانِ خصوصی کی حیثیت سے شریک تھے اور انہوں نے پاک فضائیہ کی خدمات کو سراہتے ہوئے کہا کہ ’’تاریخ ہماری زمین کے بہادر سپوتوں کے کارناموں کی گواہ ہے‘‘۔

اس موقع پر پاک فضائیہ کے سربراہ ایئر چیف مارشل سہیل امان نے خطاب کرتے ہوئے یوم دفاع کے موقع پر قوم اور پاک فوج کے شانہ بشانہ کھڑے ہونے پر فخر کا اظہار کیا۔

تقریب کے اختتام پر پیراٹروپرزانتہائی بلندی سے رنگ بکھیرتے ہوئے اترے اوردیکھنے والوں کو اپنے باہمت اورشاندار فن سے متاثرکیا۔

یاد رہے کہ 1965 کی پاک بھارت میں پاک فضائیہ نے انتہائی اہم کردار ادا کیا تھا جن میں دوارکا نامی اہم نیول بیس کی تباہی بھی شامل ہے جسے سومنات پر 18 ویں حملے سے بھی تعبیر کیا جاتاہے۔ اسی جنگ میں پاکستےان کے دلیر سپوت ایم ایم عالم نے ایک منٹ میں بھارت کے پانچ ہوائی جہاز ڈھیر کرکے ناقابلِ تسخیر عالمی ریکارڈ قائم کیا تھا جبکہ اس جنگ میں انہوں نے بھارت کے کل نو جہاز گرائے تھے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں