The news is by your side.

Advertisement

ورلڈ تھیلیسیمیا ڈے، پاک فضائیہ کی موذی مرض میں مبتلا بچوں کو بیسز کی سیر کی دعوت

لاہور :  پاک فضائیہ نے ورلڈ تھیلیسیمیا ڈے کے موقع پراس موذی مرض میں مبتلا بچوں کو سرگودھا اور لاہور بیس کی سیر کی دعوت دی، بچوں نے فائٹر پائلٹس اور  زمینی عملےکےساتھ وقت گزارنےکی خواہش کا اظہار کیا تھا۔

تفصیلات کے مطابق پاک فضائیہ نے تھیلسیمیا ڈے پرموذی مرض میں مبتلا بچوں کو بیسز پرمدعوکیا، موذی مرض میں مبتلابچوں کوسرگودھااورلاہوربیس کی سیرکی دعوت دی گئی، دورے کا انتظام پاک فضائیہ نے سندس فاؤ نڈیشن کے تعاون سے کیا۔

ترجمان پاک فضائیہ کا کہنا تھا کہ بچوں کا پی ایف بیس مصحف آمدپراعلیٰ افسران نے پر تپاک استقبال کیا، بچوں کوہسٹری روم لے جایا گیا جہاں انہیں پاک فضائیہ کی شاندار تاریخ کے بارے میں بریفنگ دی گئی جو کہ اس بیس کے افراد نے رقم کی تھی۔

بعد ازاں ان بچوں کو بیس کے ٹارمک پہ لے جایا گیا، بچوں نے وہاں جے ایف17تھنڈر،میراج، ایف7لڑاکا طیارے دیکھ کر خوشی کا اظہار کیا۔

ترجمان کے مطابق تھیلسیمیا میں مبتلا بچوں کی فضائی محافظوں سے ملاقات کرائی گئی، جہاں انھوں نے ان سے پیشہ ورانہ مہ داریوں اور ذاتی زندگی کے بارے میں گفتگو کی۔ لڑاکاطیاروں کی پروازنے بچوں کی خوشیوں کودوبالاکر دیا۔

بچوں کےاسی گروپ نے پی اے ایف بیس لاہورکادورہ بھی کیا، بچوں نے ریڈارزاورائیرڈیفنس کے دوسرےآلات دیکھے جبکہ بچوں میں تحائف اورپی اےایف کی یادگاری اشیابھی تقسیم کی گئیں۔


مزید پڑھیں : پاکستان میں سالانہ 5 ہزار تھیلیسمیا کا شکار بچوں کی پیدائش


معصوم بچوں نے پاک فضائیہ کے فائٹر پائلٹس اور زمینی عملے کے ساتھ وقت گزارنے کی خواہش کا اظہار کیا تھا۔

خیال رہے کہ آج پاکستان سمیت دنیا بھر میں خون کی بیماری تھیلیسمیا کے خلاف آگاہی کا عالمی دن منایا جارہا ہے، پاکستان تھیلیسمیا سینٹر کے مطابق پاکستان میں ہر سال 5 ہزار بچے ایسے پیدا ہوتے ہیں جو تھیلیسمیا کا شکار ہوتے ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں