site
stats
پاکستان

چمن: پاک افغان بارڈر،باب دوستی 13ویں روز بھی بند

چمن : افغانستان بارڈر پر باب دوستی تیرہویں روز بھی بند ہے، تجارتی سرگرمیاں معطل ہیں اور سرحد کے دونوں اطراف ٹرکوں کی لمبی قطاریں لگی ہوئی ہیں، تاجروں کا مطالبہ ہے کہ دو طرفہ تجارت کو فوری طور پر بحال کیا جائے۔

تفصیلات کے مطابق پاک افغان بارڈر پر باب دوستی تیرہویں روز بھی بند ہے اور تجارتی سرگرمیاں معطل ہیں، ٹریفک کی آمدورفت بند ہونے کے باعث سرحدی شاہراہ پر مال بردار گاڑیوں کی لمبی قطاریں ہیں، دونوں جانب عوام کو شدید مشکلات کا سامنا ہے۔

تاجروں کا مطالبہ ہے کہ معاملے کو جلد حل کیا جائے۔


 مزید پڑھیں :  باب دوستی پر کشیدگی ، پاک افغان فورسز کی فلیگ مٹینگ


پاک افغان سرحدی فورسز کے درمیان تین فلیگ میٹنگز بھی بے نتیجہ ثابت ہوئیں، پاکستانی حکام نے پاکستان کے خلاف اشتعال انگیزی کرنے والے افغان شہریوں کے خلاف کارروائی، واقعے پر معذرت اور آئندہ ایسی صورت حال پیدا نہ ہونے کی یقین دہانی کا مطالبہ کیا ہے جبکہ افغان حکام کیجانب سے پاکستانی مطالبات پر کوئی مثبت جواب نہیں دیا گیا، جس پر معاملہ ڈیڈلاک کا شکار ہے۔


 مزید پڑھیں :  مودی مخالف مظاہروں پر باب دوستی پراشتعال انگیزی، باب دوستی بند


واضح رہے کہ 18 اگست کو افغان فورسز نے اپنے شہریوں کے ساتھ مل کر پاکستانی پرچم کی توہین کی تھی افغان فورسز اور شہریوں کی جانب سے باب دوستی پر پتھراؤ سے دوستی گیٹ کے شیشے ٹوٹ گئے تھے، جس کے بعد پاکستانی فورسز نے پاک افغان سرحد بند کر دی تھی۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top