The news is by your side.

پاک فضائیہ کا سیلاب متاثرین کے لیے امدادی آپریشن جاری

کراچی : آج پورا پاکستان 1965 کی جنگ میں افواج پاکستان کے کارناموں کی یاد میں یومِ دفاع منا رہا ہے۔ اس موقع پر پاک فضائیہ نے پاکستان کے سیلاب سے متاثرہ علاقوں میں امداد اور بحالی کی کوششوں کو مزید بڑھانے کے ایک نئے عزم کا اعادہ کیا ہے۔

ترجمان پاک فضائیہ کے مطابق اس تاریخی دن پر ہم اپنے بھائیوں اور بہنوں کو نہیں بھولیں گے، سیلاب متاثرین کی بحالی کے لیے کی جانے والی کوششیں ایک نئے جوش اور ولولے کے ساتھ جاری رہیں گی۔

ضرورت کی اس گھڑی میں پاک فضائیہ سیلاب متاثرین کی مشکلات کو کم کرنے کے لیے زیادہ سے زیادہ وسائل بروئےکار لا رہی ہے۔

پاک فضائیہ کی ایمرجنسی ریسپانس ٹیمیں سیلاب زدگان کی بحالی کے عمل میں سول انتظامیہ کی دن رات مدد کر رہی ہیں۔

سیلاب میں پھنسے ہوئے لوگوں کے بحفاظت انخلا، امدادی سامان کی نقل و حمل اور ریسکیو مشنز کے لیے پاک فضائیہ کے ٹرانسپورٹ اور ہیلی کاپٹرز فلیٹ مسلسل محو پرواز ہیں۔

گزشتہ 24 گھنٹوں کے دوران پاک فضائیہ کی ٹیموں نے ضرورت مند خاندانوں میں 70 خیمے، 16189 پکے ہوئے کھانے کے پیکٹ، 1000 پانی کی بوتلیں اور 2331 بنیادی غذائی اجناس پر مشتمل خشک راشن کے پیکٹ تقسیم کیے۔

مزید براں مفت خوراک اور رہائش کی فراہمی کے علاوہ پاک فضائیہ کے فیلڈ میڈیکل کیمپوں میں میڈیکل ٹیموں نے 2012 مریضوں کا طبی معائنہ بھی کیا۔

پاک فضائیہ کے جوان اس قومی بحران کی گھڑی میں وطن کی سالمیت اور ہم وطنوں کے تحفظ کے لیے اپنی جانوں کا نذرانہ پیش کرنے کو ہمہ وقت تیار ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں