The news is by your side.

Advertisement

پاک فوج کی سرحد پار کارروائی، اہم کمانڈر سمیت 20 دہشتگرد ہلاک

اسلام آباد : پاک فو ج نے پاک افغان سرحد کے پار کارروائی کرتے ہوئے جماعت الااحرار کے مذید کیمپ تباہ کردیئے جس کے دوران خودکش حملہ آور کو تربیت فراہم کرنے والا اہم کمانڈر رحمان بابا سمیت 20دہشت گرد ہلاک ہوگئے۔

ذرائع کے مطابق پاک فوج نے دوروزسےجاری آرٹلری شیلنگ سے12 تربیتی کیمپ تباہ کردیےگئے ہیں اور آج ہونے والی کارروائی میں جماعت الاحرار کے اہم کمانڈر رحمان کمانڈر بھی اپنے منطقی انجام کو پہنچ گیا۔

ذرائع کے مطابق رحمان بابا جماعت الاحرار کا اہم اور نہایت تربیت یافتہ کمانڈر تھا جو تربیتی کیمپ میں نوجوانوں کو خود کش حملہ آور بننے کی تربیت دیا کرتا تھا جس کی ہلاکت سیکیورٹی اداروں کی اہم کامیابی تصور کی جا رہی ہے۔


*پاک فوج کی افغان سرحد پر کارروائی، جماعت الاحرار کے کئی ٹھکانے تباہ


دریں اثناء افغان ذرائع نے بھی پاک فو ج کی جانب سے آرٹلری شیلنگ کے ذریعے جماعت الاحرار کے 12 تربیتی تباہ ہونے اور اہم و بد نام زمانہ کمانڈر رحمان بابا سمیت 20 سے زائد دہشت گردوں کو ابدی نیند سلانے کی تصدیق کر دی ہے جب کہ کمانڈر ولی کے ٹھکانے کو بھی تباہ کردیا گیا ہے۔

واضح رہے لاہور دھماکے کی ذمہ داری جماعت الاحرار نامی جماعت نے قبول کی تھی جس کا سہولت کار بھی گرفتار ہو چکا ہے واضع ثبوت ملنے کے بعد پاک فوج نے فوری کارروائی کرتے ہوئے سرحد پار قائم جماعت الاحرار کو نشانہ بنایا ہے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں