The news is by your side.

Advertisement

پاک فوج کا طیارہ حادثہ، وزیراعظم آزاد کشمیر کا گہرے رنج وغم کا اظہار

مظفرآباد: وزیر اعظم آزاد کشمیر راجہ محمد فاروق حیدر خان نے پاک فوج کے طیارہ حادثے پر گہرے رنج و غم کا اظہار کرتے ہوئے شہدا کے لیے دعائے مغفرت کی۔

اپنے تعزیتی پیغام میں وزیر اعظم آزاد کشمیر نے حادثے میں شہید ہونے والے پاک فوج کے آفسران، اہلکاروں اور شہریوں کے خاندانوں سے ہمدردی کا اظہار کیا۔

انہوں نے کہا کہ بڑا سانحہ ہے اللہ رب العزت تمام شہدا کے درجات بلند کرے اور پسماندگان کو صبر جمیل عطا فرمائے۔ راجہ محمد فاروق کا کہنا تھا کہ متاثرہ خاندانوں کے غم میں برابر کے شریک ہیں۔

خیال رہے کہ گذشتہ صبح آرمی ایوی ایشن کاطیارہ راولپنڈی کےقریب گرکرتباہ ہوا جس کے نتیجے میں دو پائلٹ اور عملے کے پانچ ارکان سمیت 18 افراد جاں بحق ہوئے۔

اس حادثے کے بعد سیاسی جماعتوں اور حکومتی عہدیداروں کی جانب سے گہرے دکھ کا اظہار کیا گیا اور مرحومین کے اہل خانہ سے صبر کی اپیل کی گئی۔

راولپنڈی: پاک فوج کا طیارہ گرکر تباہ، پائلٹ اور عملے کے پانچ ارکان سمیت 18 افراد جاں بحق

آئی ایس پی آر کا کہنا تھا کہ شہدا میں لیفٹیننٹ کرنل ثاقب، لیفٹیننٹ کرنل وسیم، نائب صوبیدارافضل، حوالدارابن امین اور حوالدر رحمت بھی شامل ہیں۔

پاک فوج کے مطابق آرمی ایوی ایشن کا طیارہ معمول کی تربیتی پرواز پر تھا کہ اچانک گرکر تباہ ہوا، طیارہ حادثے کے دوران شہری آبادی پر گرا جس سے 12شہری جاں بحق اور 12زخمی بھی ہوئے تھے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں