چار میجرجنرلز اگلےعہدوں پر ترقی دے دی گئی، آئی ایس پی آر pak army
The news is by your side.

Advertisement

چارمیجرجنرلز کو اگلےعہدوں پر ترقی دے دی گئی

راولپنڈی : آئی ایس پی آر نے کہا ہے کہ عمدہ کارکردگی دکھانے والے 4 میجر جنرلز کو لیفٹیننٹ جنرلز کے عہدے پر ترقی دے دی گئی ہے ۔

تفصیلات کے مطابق پاک فوج میں ترقی و تقرری کا سلسلہ جاری ہے، کاکردگی میں مزید نکھار لانے کے لیے کی جانے والی ان ترقی و تقریوں کے تحت آج 4 میجر جنرلز کو اگلے عہدوں پر ترقی دے دی گئی.

پاک فوج کے تعلقات عامہ کے شعبے (آئی ایس پی آر) کے مطابق لیفٹیننٹ جنرل کے عہدے پر ترقی پانے والے میجر جنرلز میں میجرجنرل ماجداحسان، میجرجنرل عامرعباسی ، میجرجنرل عبداللہ ڈوگر اور میجرجنرل محمود الزماں شامل ہیں۔

آئی ایس پی آر کا مزید کہان ہے کہ ترقی پانے والے میجر جنرل ماجد احسان کو لیفٹیننٹ جنرل کے عہدے پر ترقی دینے کے بعد نیشنل ڈیفنس یونیورسٹی کا سربراہ تعینات کر دیا گیا ہے جب کہ میجر عبداللہ ڈوگر کو ترقی کے بعد کور کمانڈر ملتان کی ذمہ داری سونپی گئی ہے جب کہ میجرجنرل عامرعباسی اور میجرجنرل محمود الزماں تعیناتی کے منتظر ہیں جن کی تعیناتی جلد ہی کردی جائے گی.


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں