The news is by your side.

Advertisement

آرمی چیف کی زیرِ صدارت پروموشن بورڈ کا اجلاس، 37 بریگیڈیئرز کی میجر جنرل کےعہدے پر ترقی

راولپنڈی: پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ (آئی ایس پی آر) نے کہا ہے کہ فوج کے 37 بریگیڈیئرزکو میجر جنرل کےعہدے پر ترقی دے دی گئی۔

تفصیلات کے مطابق جی ایچ کیو راولپنڈی میں آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ کی صدارت میں پاک فوج کے پروموشن بورڈ کا اجلاس منعقد ہوا، اجلاس میں فوج کے 987 افسروں کی ترقی سے متعلق امور زیرِ غور آئے۔

آئی ایس پی آر کے مطابق ترقی پانے والوں میں آرمی میڈیکل کور کے 9 افسر بھی شامل ہیں، پاک فوج کی ایک خاتون افسر شہلا بقائی کو بھی میجر جنرل کے عہدے پر ترقی دی گئی ہے جو پاک فوج کی تاریخ میں تیسری خاتون میجر جنرل ہیں۔

آئی ایس پی آر کا کہنا ہے کہ میجر جنرل کے عہدے پر ترقی پانے والوں میں منیر افسر، خرم سرفراز، بابر افتخار، محمد احمد ملک، عرفان ارشد، شہبازخان اور طاہر حمید شاہ بھی شامل ہیں۔

عرفان احمد ملک، رضا علی خان، ظفر اقبال، زاہد سرور ملک، کاشف نذیر کے علا وہ عدنان آصف، زاہد خان اور غلام جعفر کو بھی میجرجنرل کے عہدے پر ترقی دی گئی ہے۔

آئی ایس پی آر کے مطابق یوسف جمال، احسان محمد، یوسف مجوکہ کی بھی میجر جنرل کے عہدے پر ترقی ہوئی ہے، اسد نواز جنجوعہ، راحت نسیم احمد بھی میجر جنرل کےعہدے پر ترقی پاگئے۔

ممتازحسین، نیئرنصیر، عامر احسن نواز، نجیب احمد، کامران خورشید، عاصم اقبال، حسن اختر کیانی اور ایوب احسن بھی میجر جنرل کے عہدے پر ترقی پانے والوں میں شامل ہیں۔

آئی ایس پی آر نے کہا ہے کہ ترقی پانے والے فوجی افسران میں ملک مسعود، سلمان اشرف، چوہدری قمرالحق، رضا جعفر کا تعلق آرمی میڈیکل کور سے ہے۔

پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ کے مطابق خورشید محمد اترا، وسیم عالم گیر، اسد قریشی اور راسخ مقصود کو بھی میجر جنرل کے عہدے پر ترقی دے دی گئی ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں