پاک فوج زلزلہ زدگان کی مدد میں پیش پیش -
The news is by your side.

Advertisement

پاک فوج زلزلہ زدگان کی مدد میں پیش پیش

راولپنڈی : پاک فوج زلزلہ زدگان کی مدد میں پیش پیش ہے، آرمی چیف جنرل راحیل شریف نے متاثرین کی مدد کیلئے تمام وسائل بروئے کار لانے کی ہدایت کی ہے.

پیر کو زلزلے کے شدید جھٹکوں نے پاکستان کے شمالی علاقوں کو ہلا کر رکھ دیا، مصیبت اور مشکل کی اس گھڑی مِیں پاک فوج کی متاثرہ علاقوں میں امدادی کاروائیاں جاری ہیں.

ڈی جی آئی ایس پی آر کے مطابق پینتالیس میں سے ستائیس لینڈ سلائیڈنگ سے متاثرہ سڑکیں بحال کر دی گئیں ہیں، آرمی کی ریسکیو ٹیمیں گلگت بلتستان کے مختلف علاقوں میں پہنچ گئیں، سی ون تھرٹی طیارہ راشن اور امدادی سامان لیکر چترال پہنچ گیا، متاثرین کے لیے سامان میں پچیس سو خوراک کے پیکٹ ، ایک ہزار کمبل اور خیمے شامل ہیں۔

آئی ایس پی آر کے مطابق بیس ٹن راشن، ایک ہزار خیمے ، پانچ سو کمبل اور دس ہزار تیار خوراک بذریعے زمینی راستے دیر پہنچائی جارہی ہے، بہتر طبی امداد کیلئے تمام متاثرہ علاقوں کے سی ایم ایچ کی گنجائش تیس فیصد بڑھا دی گئی۔

ڈی جی آئی ایس پی آر کا کہنا ہے کہ نقصانات کا تخمینہ لگایا جارہا ہے، فضائی جائزہ لینے کےلیے ڈرون اور ہیلی کاپٹر بھی استعمال کیے جارہے ہیں ۔

آرمی چیف جنرل راحیل شریف نے ہدایت کی کہ زلزلے سے متاثرہ ہر پسماندہ علاقے تک پہنچا جائے اور ہر خاندان و فرد کو ریلیف فراہم کیا جائے.

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں