The news is by your side.

Advertisement

دہشتگردوں سے پاک کرنے کیلئے ہیوی آرٹلری پاک افغان بارڈر پہنچا دی گئی

چمن : پاکستان میں حالیہ دہشتگردی کی لہر کے بعد پاک فوج نے سرحد پار سے دہشت گردی روکنے کے لئے سخت انتظامات کرلئے ہیں، جس کے بعد اضافی ہیوی آرٹلری پاک افغان بارڈر پر آگے بھجوادی گئی ہے۔

تفصیلات کے مطابق سرحد پار سے دہشت گردی روکنے کے لئے پاک فوج نے بڑا اقدام اٹھایا، ذرائع کے مطابق پاک افغان سرحد کو دہشتگردوں سے پاک کرنے کیلئے سیکیورٹی انتہائی سخت کر دی گئی۔

ذرائع کے مطابق پاک افغان سرحد پر دہشت گردوں کی نقل وحرکت مکمل روکنے کیلئے اضافی ہیوی آرٹلری پاک افغان بارڈر پر آگے بھجوادی گئی ہے جبکہ بارڈر پر قائم چیک پوسٹوں کی تعداد میں بھی اضافہ کردیا گیا ہے۔

پاکستان میں دہشتگردی کی حالیہ لہر میں افغان باشندوں کے ملوث ہونے کے بعد پاک افغان کو مکمل طور پر سیل کردیا گیا ہے جبکہ پاکستان میں دہشتگردی کے واقعات میں افغان سرزمین کے استعمال ہونے کی واضح ثبوت ملنے کے بعد پاکستان کو سخت اقدامات کرنے پڑ رہے ہیں۔

دوسری جانب چمن میں بھی باب دوستی مسلسل چوتھے روز بند ہونے سے نیٹو سپلائی اور پاک افغان ٹرانزٹ ٹریڈ کا سلسلہ بھی روک دیا گیا ہے، سرحد کے دونوں جانب مال بردار گاڑیوں کی لمبی قطاریں لگ چکی ہیں اور پیدل جانے والے افراد کو بھی سرحدپار کرنے کی اجازت نہیں دی جارہی۔


مزید پڑھیں : پاکستان نے حالیہ دہشت گردی کے تمام ثبوت افغان حکام کو فراہم کردیئے


یاد رہے کہ اس سے قبل پاکستان نے ہونے والے حالیہ دہشت گردی کے واقعات کے تمام ثبوت افغان حکام کو فراہم کردیئے تھے، جس میں دہشت گردوں کے روابط کی ٹیلی فون کالز اور ڈیٹا بھی موجود تھے۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ لاہور اور سیہون میں دہشت گردوں نے افغان سرحدی علاقوں سے کارروائیاں کیں۔

واضح رہے کہ چند روز قبل درگاہ لعل شہباز قلندر میں خود کش دھماکے کے بعد حکومت نے پاک افغان بارڈر کو غیر معینہ مدت تک بند کرنے کا اعلان  کیا تھا۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں