The news is by your side.

Advertisement

برسبین ٹیسٹ: پاکستان نے 3 وکٹوں پر 64 رنز بنا لیے

برسبین: پاکستان اور آسٹریلیا کے درمیان جاری برسبین ٹیسٹ کے تیسرے دن کا کھیل ختم ہو گیا، پاکستان نے 3 وکٹوں پر 64 رنز بنا لیے۔

تفصیلات کے مطابق برسبین ٹیسٹ میں کینگروز نے شاہینوں کو دبوچ لیا ہے، مہمان ٹیم پر اننگز کی شکست کے سائے منڈلانے لگے ہیں، آسٹریلیا کے پہلی اننگز کے اسکور 580 رنز کے جواب میں پاکستان نے دوسری اننگز میں ابتدائی 3 وکٹیں گنوا دیں۔

آج تیسرے دن کے کھیل کے اختتام پر پاکستان نے چونسٹھ رنز بنائے، اننگز کی شکست سے بچنے کے لیے اظہر الیون کو مزید 276 رنز درکار ہیں، پاکستان کے تین بلے باز اظہر، اسد اور حارث آسٹریلوی بولرز کا نشانہ بن گئے۔

یہ بھی پڑھیں:  برسبین ٹیسٹ، قسمت کی دیوی ڈیوڈ وارنر پر مہربان

شان مسعود 27، جب کہ بابر اعظم 20 رنز بنا کر وکٹ پر موجود ہیں، آسٹریلیا کی جانب سے مچل اسٹارک نے 2، پیٹ کمنز نے ایک وکٹ حاصل کی، حارث سہیل 8، کپتان اظہر علی 5، جب کہ اسد شفیق بغیر کوئی رن بنائے آؤٹ ہوئے۔

برسبین میں جیتنے کا خواب ٹوٹتا ہوا نظر آ رہا ہے، قومی ٹیم کی بدترین کارکردگی کی بدولت پانچ روزہ میچ چار روز میں ختم ہوتے نظر آ رہا ہے۔ دوسری اننگز میں بھی پاکستانی بلے باز بوکھلاہٹ کا شکار نظر آئے۔

آسٹریلیا کے خلاف پہلے ٹیسٹ میں پاکستانی بلے بازوں کو سخت چیلنج کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے، آسٹریلوی بلے بازوں نے پہلی اننگز میں پانچ سو اسی رنز کا پہاڑ کھڑا کر دیا تھا، میزبان بلے باز پاکستانی بولرز پر قہر بن کر ٹوٹے، وارنر اور لبوشین نے سنچریاں اسکور کیں، جب کہ پاکستان ٹیم پہلی اننگز میں 240 رنز بنا سکی تھی۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں