site
stats
سندھ

پاک چین اقتصادی راہداری ہر حال میں مکمل کی جائے گی، گورنرسندھ

کراچی : گورنر سندھ  ڈاکٹرعشرت العبادخان نے کہا ہے کہ پاک چین اقتصادی راہداری پاکستان کی ترقی و خوشحالی کا منصوبہ ہے جسے ہر حال میں مکمل کیا جائے گا تاکہ نئی صنعتوں کے قیام کے ساتھ ملک بھر میں نئی ملازمتوں کو بھی یقینی بنایا جاسکے.

ان خیالات کا اظہار انہوں نے کراچی میں چین کے نئے قونصل جنرل وانگ یو سے گورنر ہاؤس میں ملاقات کے دوران کیا ۔

انہوں نے کہا کہ ہر پاکستانی اس اقتصادی راہداری کی بروقت تکمیل چاہتا ہے غیر ملکی عناصر اس کے خلاف سازشوں میں مصروف ہیں جنہیں کسی صورت کامیاب نہیں ہونے دیا جائے گا۔

انہوں نے کہا کہ سی پیک سے منسلک اور دیگر شعبوں میں کام کرنے والے چینی شہریوں کے تحفظ کے لئے اسپیشل سیکیورٹی یونٹ تشکیل دیا گیا ہے تاکہ وہ بلا خوف و خطر اپنی خدمات جاری رکھ سکیں ۔ انہوں نے کہا کہ صوبہ بھر میں تمام اضلاع کے ڈپٹی کمشنر اور پولیس حکام کو اس ضمن میں خصوصی ہدایات جاری کی گئی ہیں کہ مختلف منصوبوں پر کام کرنے والے چینی انجینئرز کے تحفظ کے فول پروف انتظامات کو یقینی بنایا جائے ۔

انہوں نے کہاکہ چین پاکستان کا نہایت قابل اعتماد دوست ہے جس نے ہر مشکل گھڑی میں بھرپور انداز میں کھل کر پاکستان کا ساتھ دیا ہے یہی وجہ ہے کہ پاکستانی عوام اسے نہایت قدر کی نگاہ سے دیکھتے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ پاک چین دوستی ہمالیہ سے بلند اور بحرالکاہل سے گہری ہے جسے سی پیک مزید مستحکم ، مضبوط اور دیرپا بنانے میں مدد دے گی۔

چین کے قونصل جنرل وانگ یو نے کہا کہ چین پاکستان کے ساتھ تعلقات کو خصوصی اہمیت دیتا ہے۔ انہوں نے کہا کہ سی پیک کے باعث کئی چینی کمپنیاں پاکستان آرہی ہیں اور اس کی تکمیل کے قریب قریب مزید چینی کمپنیاں اپنی کاروباری سرگرمیوں کا دائرہ بڑھائیں گی۔ انہوں نے صوبہ میں چینی انجینئرز کے لئے خصوصی انتظامات پر گورنر سندھ کا شکریہ ادا کیا۔

 

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top